BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. június 20., vasárnap

,,Nem az az igazi kín, amikor könnyektől el vagy ázva, hanem mikor belül sírsz és mégis mosolyogsz."
Csak mert tetszik.
~~
Patakenés, versenyre bapakolás, készülődés, semmi extra.
Pepo is kinn volt Gyémántnál, mondta h inkább nekem adná a 10 ezret, ha minden nap lovagolnám a lovát, és ellátnám. Szeretem csinálni, imádom a lovat is, valszeg elvállalom.
Mózit legközelebb vezetem.
És lehet kéne szereznem licenszet. 4-en hitték már h versenyben lovagolok... végülis vonz. Csak hát...nem tudom.
3 feltétel kell csak:
1. jól startolj
2. engedd hosszúszáron
3.jól taktikázz
Ebből 2 kipipálva, mikor életemben először startoltam, rögtön ráéreztem. Hosszúszár? Mózi utálja a rövidet, már hozzászoktam. Taktika... pályán már kellett cselezgetnem ezt-azt... rá kell érezni. Mást nem tudok mondani.
Jó lenne. De nem akarok megfelelni s e n k i n e k.
Itt pedig muszáj. Nem akarom h azért utáljanak, mert mikor le akartak fizetni, nem fogadtam el. Pocsék világ a lóversenyzés.
De ki akarom próbálni...

0 megjegyzés: