BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. június 16., szerda

Na csak ide kerülök este 11-kor. xD
Tegnap beszéltem Ayuvaaaal:D Hiányzol, tesó...=( Kapsz még, h nem vittél magaddal. >< (L)
Rengeteg eső esett ma, délelőtt nem si volt lovaglás. Zsuzsi is jött, hát jól elázott...:/
Mind1, leültem székre, csak bámultam ki a fejemből, majdnem elaludtam. Hazaértem, kaja után aludtam is egyet Mondo olvasás után. Huhúú jó kis mangákról olvastam*perverz vigyor* xDD
Közbe borogatva volt a lábam... délután elmentünk bőrgyógyászhoz, kaptam 3 pár fülcsit. <3 Lovin is voltam, lovagoltam is. Mózi, Tóbiás, 1 kör trapp, 2 lassú, 2 bátrabb vágta. Jó volt=) Nagyon friss volt... mondjuk nem csodálom. Félvérrel szeretnék kimenni pályára... vagy akár csak Tóbiásra, de valahova... akárhova. Vágtázni akarok vele... Végre 2 hónap után újra lovagolhatom (L)
Jövünk ki, meglátom Hiroshit, mellette később Pégét is. Így már 2-szer is meggondoltam h köszönjek e neki. Pégével már azelőtt találkoztam, Aulát legeltette, mikor mentünk ki Mózival. Végre újra normális a tekintete. Az az érdekes h Hiroshi is váratott a köszönéssel... furcsa ez az egész. Tamynak meséltem tegnapról vmit, már rögtön elkezdte szőni a szálakat. x)
Szedtünk cseresznyét:3 Majd kutyasétáltatás, és végül borogatás... Végre már nem csak 90 fokban tudom behajlítani a lábam! :D:D XD
Narutot kéne nézni.
Áú. Fáj a lábam.

0 megjegyzés: