BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. június 18., péntek

Zivatar. Pálya. Heeeh?:D

Jó kis nap volt ma. xD 8-ra mentünk, Mózin ültem, 1 kör kishomok, pálya. Oké, trappolok udvarban, elkezdek kimenni pályára, sétálok, elkezd csöpögni. Úgyh kábé Gyémitől trappoltam egészen ki pályáig. Elején lassú majd egyenesbe beérvén vadász:D:D 3 csikó is volt előttem, úgyh őket meg kellett előznöm. x) Nagyon örülhettek nekem... 3 csikó iszonyat lassú vágtával, és mellettük elszáguld egy 5 éves pej mén vadászban. Sztem kicsit bezizzentek a lovak, dehát most... Oké, végzünk elkezd zuhogni, úgyh hazafele is trappolnom kellett. De telibe szembe, ráadásul kjááá O________O Apám szerint úgy tűnt h a ló élvezte esőben. :D Mondjuk én is^^ Már lovagoltam mindenben. Hóban, esőben, döglesztő melegben. xD Mesterék szerencsére kihozták pályára Pali esőkabátját, szóval... de még így is. Levettem, és a pólóm csurom víz volt, kesztyűmből is csak csavartam ki a vizet. Nyergesben átvettem a pulcsimat, és inkább haza. Muszáj volt fürödnöm, és hajat is mosnom. Lovaglógatyám is...ááh. Na mind1.
De olyan jóóó volt=) Esőben a legjobb.
Le a kalappal, ha holnapra nem fogok tüsszögni. -.-

0 megjegyzés: