BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. június 7., hétfő

Szandi olyan aranyos volt ma^^ Hétvégén megváltozott a kapcsolatunk... Szeretlek ám, csajé :D
Szal...voltunk kinn lovin, Pali fölült immár másodszorra Gyémántra, énmeg kimentem Mózival Tóbiásra. Mire az öregék odaértek, én már az uccsó kört tmentem. Alapból lett volna még 1... de mivel nem számítottam lovaglásra, eléggé laza pólót vettem föl... a fenéket fog apám és a mester bebámulni a mellemhez. x"DD Szal 1-gyel kevesebb kört mentem. Holnapra fogjam össze a hajam, mert megyek egy olyat h elviszi a szél. xD Jólvan, Mester. xD Pénteken suli után rögtön jövök haza, és öltözök át és megyünk ki pályáraaaaaaaaaaaaaaa!=) Remélem egyedül-.- Ha most se mehetek pályán egy olyan jót amilyet akarok... jajj úgy szeretnék. Az valami eszméletlen.

0 megjegyzés: