BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. június 11., péntek

Utolsóóóó nap(L)

Tesin röpiztünk:3 Jó volt. =) Médián udvaron voltunk:D:D Angolon már megint sírva röhögtünk. Fings. XD Ilyet is csak én tudok mondani. X"DD Na neeembaj:D Tökéletes utolsó óra (L) Ofi kirándulás, matek fagyíííí:3 Kaptunk tölcsért, tanárnő meg hozott 2 Cartedore jégkrémet. Vanília és karamell. ^^ Nyelvtan meg nem is volt. =) Szép órabefejezés az évnek. =D
Liza anyja ma jól leszerepelt. :D:D
Oké, majd go haza, előtte Nikinek magyaráztam Bence ajándékával kapcs. xD Majd 3-ra menni a legnagyobb melegben lovagolni, ráadásul pálya, s két kishomok. xD Most még le se volt zárva a nagyhomok... mondjuk tegnap előtt sem 6 körül... na mind1. Első kör lassú vágta, második a célig megint csak lassú, majd onnan gyorsabb, saroktól meg méggyorsabb, egyenesbe beérvén meg engedhettem vadászt:3 Mondjuk... amilyen álmos volt a ló, örültem ha egyáltalán beugrik, úgyh örömömben már előbb engedtem gyorsat menni, mondjuk csak az egyenesbe mentünk vadászt, de akkoris... olyan jó volt=) Imádom azt a lovat=) Most 3 nap padik neki, utána kedd este megint pálya. :3 És végre ténylegesen nyár!=D
És száguldááás és gyorsaság egész nyáron*.* Ajj olyan jó lesz=)
És Hiroshi megint csak tök aranyos volt T.T
Aula gazdája tök kedves^^"
Am. tegnap volt edzés, Lotti nem jól tudta. Mondjuk csak játék volt, úgyh nem maradtam le semmiről:3

0 megjegyzés: