BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. június 26., szombat

"A ló.
Önteltség nélküli nemes jellem;
irigység nélküli barátság;
hiúság nélküli szépség.
Szolgálatra kész, mégsem szolga."

"A ló nem adja vissza a durvaságot, bármit csinálnak vele."

Mindkettő máshonnan. :3
-----
Palival verseny. xD Hehe^^"
Ma volt a strandröpi bajnokság... de nem akartam menni. Egyrészt a lábam sem gyógyult meg (vmeik nap el kell mennem sebészetre mostmár), másrészt meg képtelenség 1előre... mondjuk Lilivel... nem tudom.
Hiroshi ma Kovács Mesternél kezdett, szal később jöttek. Azután meg elvesztek az istállóban... szal mindössze egyszer láttam, de akkor én meg lovon voltam, szal...
Mózival ma megintcsak trapp udvarban. Ráférne már egy jó kis munka, eléggé elkanászodott a drága. Ma megint olyan aranyosana dta alábait*.* Kikapartam a két elsőt, mentem a hátsóhoz, erre kérés nélkül tartotta. Kikapartam, átáll arra a lábára, és fölemeli a másikat. Imádom azt a lovat. =)
4-re mentünk vissza, haraszti hívott bográcsozni, születésnapját ünnepelte.
Nem volt sok kedvem menni,d e hát tavaly is jó volt, hívott is, meg ugye reménykedtem h Hiroshi is ott lesz...:$ Mondjuk hülyeség volt, elvégre a 6-oson votlunk... csak 10en voltunk. O.o tavaly vagy 27-en. Igazgatónőt most elfelejtették meghívni x) na mind1.
Zsuzsival Krisztiánt pesztráltuk, aki expedícióra indult a Tóbiásra. Vagy 1 órán át kergettük azt a kicsinyke, 10 éves gyereket. Minden egyes apró kis járatot megjártunk, virágot szedtünk az anyjának, fogtunk 2 szöcskét, 3 egyforma pillangót, egy másfélét is, meg egy meghatározhatatlan bogárkát... jah meg egy szér hernyót is*.* Vicces, h elmegyünk 3-an, és csak az a parányi emberke látja meg. xD
"Ha egy ló társává fogad neked adja mindenét: erejét, kitartását, és cserébe csak a szereteted kéri."
Babgulyást csinált Haraszti, piáltunk, minden volt, beszólogatáok is... x)))
Krisztián leforrázta magát alevessel... Horpa épp a Mesterrel szórakozott, gyerek meg ugye köztük volt, dőlt a pad, gyerek próbált megkapaszkodni az asztal szélében, hát a levesbe sikerült megkapaszkodnia... azóta is 1-szer láttuk szegényt:O Hát az biztos, h egy életre leege lett a babgulyásból... sajnáltam nagyon. Ahogy ott ordított...=(
"Kicsit" sokat ittam, asszem...:$ lehet h kijárás lesz az éjjel, mert már hányingerem az volt. Jópárszor. XDDD Aztán még utána pezsgő itthon, mert ugye mégiscsak születésnapja van apámnak is, szal... khmm. XD Kutyasétáltatás közben már éreztem a fejem... tavaly többet ittam. Jó nap volt.
Holnap csak Félvér és Mi legyen? futnak. Szandit hétfő óta nem láttam. :$:DD
Várom a hétfőt=DD

0 megjegyzés: