BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. június 1., kedd

Jó kis matek, szép kis függvény...-.- előtte körömfestés XD
Föci doga, nem is volt olyan unalmas! Ének... hát írtam, de miután a tanár kipécézett magának, inkább néztem a filmet. xD Info szar programozás. Most akkor jövőhéten felelés vagy mi? Oké, kapok egy karót, nem leszek dicséretes. Ennyi.
Tesi röpi, a vége tök jó volt. :D
Majd 2 óra lyukas, ott röpi Dorkával, majd pingpong Lizivel, meg fiúkkal.
Edzés elmaradt, uccsó pillanatban megtudtuk. Úgyh go haza, hazafele könyvtárba be, ahol nyertem egy tollat:D
Minnyá mehetek lovagolni:3 Ma még mehetek Mózival egy jót, majd holnap egy kicsit lazább, majd azután megint egy jó, pénteken meg csak trappol.
Szombat pedig verseny.
~~~
Nem értelek. Annyira odavoltál érte...
Mi az, hogy görcsölős-hányós érzés? Miattam, vagy csak úgy általánosságban...?
Mi az, hogy nem bírod magadban letisztázni a dolgot? Csak egy bajnokság. Nem több az egész. Vagy talán a..."kapcsolatunk"-ra gondolsz?
Kérlek, őszintén.

2 megjegyzés:

Unknown írta...

nem, nem semmi köze ehhez (:
bennem van a hiba...
amúgy sem szeretem a versenyeket, és most ez így nem lenne fair veled; csak lehúználak. BÁRKIVEL jobban jársz
és ez neked egy lehetőség lehetne
nekem meg verseny iszonyom van (:

Kelly írta...

én sem szeretem a versenyeket. Csak ki akarom próbálni. nem lenne fair velem szemben? ezt meg pláne nem értem.
Miért lenne lehetőség? csak egy verseny, nem több, mint egy normális tesióra mondjuk a Daniék ellen.