BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. június 25., péntek

Túl az évzárón, teljes szabadság. Ősök jól kibasztak velem. :O Szar lett ez a félév. Jövőre számtalan probléma megoldódik; de nem az összes.
Mózin ültem, rengeteget voltam kinn. A végén már csetlett-botlott, nem figyelt, meg amúgyis húzódott a combomO.o Ma megint esett. =(
Mikor mentem Hiroshi kinn ült az istállójuk előtt... kereste a tekintetem, a tegnapi jó kedvem - de nem találta. Párszor még érdeklődve rám-rám pillantott...
Szar kedvem volt. Összevesztem apámmal, egymáshoz se szóltunk. Nem fogok könyörögni. Már nem érdekel. Nélküle is el tudom intézni a dolgaim, találékony vagyok.
Most este is ovltunk etetni... Sokan voltak szomszédban. Hiroshi apja is, vele együtt. Viszont mikor az apja is ott van... akkor nem olyan velem, mint mikor nincs ott. Alig néz rám, nem is mosolyog rám. Holnap hétvége, szal valszeg az apja is jön, nem kell érettségiztessen. Nem lesz jó.
Viszont tegnap... éreztem mikor felkeltem, h egy jó délelőt lesz. És az is lett(: Olyan édes volt. (L) Holnaptól újra a régi vagyok, szal... *önelégült vigyor*
Ritkábban fogok jelentkezni.
Oyasumi

0 megjegyzés: