BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. június 15., kedd

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ERDEI SULI♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Tegnap este jöttünk meg. :D
Igazából nem is volt kedvem menni... három negyed 7-kor gyülekező suli előtt, 2 órás út Tihanyba, ott vmi sziklák meg Tihanyi apátság, malomkerék nemtom hol, meg még talán valami és straaand. Zánkán:D Lizával, Judittal, és K. Marcival végig együtt voltunk, vagy fürdés, vagy strand röpi, utóbbi nagyobb részben:D Tök jól megy most már=)
Este szállás 6-ra, volt szobafelosztásnál baj, páran bőgtünk is, megbeszéltük h kinek mi baja a másikkal. De végül megoldottuk. 1 hatos, és 1 kilences szoba volt lányoknak, Mesi és Enikő máshol kellett aludjanak. Vacsi qrva szar volt. xD Fél 2-ig minimum fönn voltunk, Andy hozott világítós karkötőket =) Éjfélkor lettünk éhesek mindannyian, úgyh zaba. xD
Másnap reggel 7-kor kelés, ki a faluba, Szentbékkállai kőtengerhez, ahol minden sziklára felmásztunk^^ majd föl Szent-György hegyre, ahol eltévedtünk föl és lefelé is, negyed órás túrából 2 órás lett. Aztán már mindenki nyafogott, úgyh a sümegi várat nem néztük meg, inkább mentünk strndolni. Tök jóóó volt=) Megint fürdés és strandröpi. (L) Első nap 3 óra, második nap 4 és fél óra fürdés. (L) Majd haza, ahol csirkepörkölt vacsora, ami qrva szar volt. úgyh megint éjjeli kajálás. xD Reggel később keltett föl a nyiri, elkezdett énekelni!!!!:@ B+. XD Majd pakolás, sümegi vár, szigligeti vár, utóbbinál fülbevaló és kürtőskalács vevés. Ja meg sós perec. xD Majd straaand. Csak 1 óránk volt, kábé negyed órát vízben hülyéskedtem, majd elmentem röpizni. Negyed óráig azt is, majd egyiknél jött a labda, akartam ejteni, ugrottam föl, Beni szépen belerúgott a lábamba. Elestem, fölálltam, visszarogytam. xD Úgyh nagy nehezen elkúsztam a fűig, ott meg eldőltem. xD Fölállni nem tudtam félórán keresztül, az egészet végigbőgtem, annyira iszonyatosan fájt. Szépen bicegtem. Hazafele út 3 és háromnegyed óra volt.
Köszönöm, lányok=)
PeachA:D
Majd go lovira ki, mert apám mondta h ma reggel viszik el Diablot. Nem bírtam ki sírás nélkül. az a ló tanított meg mindenre. Ő ragaszkodott hozzám a legjobban... hiányozni fog. Nagyon. Érezte, h el fogják vinni. Nagyon érezte.
Már most hiányzik...
Pégé és Hiroshi is kinn voltak, pont akkor végeztünk, mikor ők hozták be Purple Rain-t padikból. Pégé nagyon megbámult. Nem volt elég a délutáni bőgés, +ba még jött ez is. Szépek lehettek a szemeim...
Soha többet nem láthatom...
Kapott 2 kancát, remélem jó dolga lesz. Gyönyörűséges.


Ma meg takarítás, azt hittem nem fogok tudni bemenni, annyira fájt a lábam. 1 órát borogattuk reggel, jobb let. Mert ugye megpihente magát, szal reggel jobban fájt, mint tegnap. Suliban szépen elbicegtem, járás már egész normálisan megy, bár a lépcsőkkel még van bajom. :O Meg a behajlítással is, kiegyenesítéssel is. xD Most is egy órát borogattuk, be is kentük. Nemtudom h fogok délután lovagolni, de muszáj lesz, mert szombaton Mózi Alagi díjban fut, és muszáj felkészíteni... azt pedig nekem kell.
Majd csak lesz valahogy. Legalább... láthatom Hiroshit.
Röpizés Gáborral és Kandival 11-ig sötétben:D Kérdezz felelek 11 után:D Ajj jóóó volt ez az erdei suli(L) Még 5 ilyet akarok<3 name="movie" value="http://www.youtube.com/v/cu0JS7nmQMw&hl=hu_HU&fs=1&color1=0x006699&color2=0x54abd6">

0 megjegyzés: