BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. június 22., kedd

Hát voltunk kinn lovin. Khmm. :D XDDD
Megetettünk, épp indultunk volna, megjön Iglódi. Megpatkolta a 2 csikót, Gyöngyhalászt én fogtam. Hát végig baromkodtuk az egészet. XDD Úristen. X"D Dajkamesét is megvártuk míg végez vele, közbe jött Pégé. Mester elkezdi keresni a zsebeiben a poharakat. :O Meg előtte ott telefonált, kiállt szépen az esőbe. Mikro mindannyian furcsálkodva néztünk rá, elment a kamrához. Apám fölállt erre a Diablo boxában egy székre és ott hallgatózott. xD (Tóth lovait elszakítja innen:D:D wuhúúúú) Pégével is elhülyéskedtem egy sort. Apám sé Mester szokás szerint megint marták egymást. na és akkor melyiküknek adok igazat?! Há baszki, Pégének.xD Elástam magam:D Viszont mikor Pégének köszöntem... olyan kedvesen köszönt vissza. Lágyan. Nem...nem akarom újrakezdeni ezt az egész hűhót. Jobb ez így mindkettőnknek. Annyi baj és titkolózás volt belőle, van mindkettőnknek elég baja ezen kívül is. Jó volt, szép volt meg minden. Annyiszor voltunk veszélyben, de nem tudtam belőle tanulni. Ő se. Mégegyszer nem esek bele ebbe a hibába. Pedig szeretném. És most itt van Hiroshi is... alakulgat valami, és nem akarom elszúrni. Annyira jónak ígérkezik...
Utána Mester betessékelt kocsmába. :"D Bettivel megint halálra röhögtük magunkat. Imádom azt a csajt(L) :D Ott volt egyik régi otársam is... egy másik csajjal, meg a Lacikával. /aki hozzáteszem egy 68 éves vén pedó./ Ott ölelgette a másik csajt a lacika...:O Ők tudják.
Pégé nem hagy nyugodni. Hiroshiért meg még mindig nem tudom miért vagyok oda, de..de na. Hagyjuk.
Megnéztem ma 5 és fél Ichiban Ushiro no Dai Maou-t^^
(LLLL) Imádom^^
Ayume meg azóta is azzal szekál, h bezzeg nem Narutot nézek. x"D

0 megjegyzés: