BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. június 30., szerda

Hoppá. Kicsit elvoltam iwiwen. 92 ember. XDDDDDDDDDD

Úristen de jó kedvem van. Mosolyoghatnékom van, még a zenén is röhögök, nem férek a bőrömbe. :D
"Neked drogozni se kell, h ilyen legyél. Jó neked."
by Kristóf. KöszííXDDD
Ajj olyan jó nap volt. Most az nem érdekel h nem volt lovaglás... hanem az emberek... tök jó volt velük ma a kapcsolatom. Zsuzsival kezdjük egyre jobban kiismerni egymást, Boxi is odajött ma hozzám dumálni... ajj meg... áá olyan jó volt. XD Most nem tudom mi van velem, de hiperaktívabb vagyok, mint egy jó angol órán. X"DD Na nemlényeg.
Mostuk le Golden Sun-t, Hiroshi épp Modesztát legeltette... naná h én is elmentem arra fele legeltetni. Szegény Hiroshi csak nézett, mikor Zsuzsi is odajött, és csak fuldokoltunk a röhögéstől. XDD
Annyiszor lelocsoltak ma, h az már kész. XDD B+ kisFrieber!XDDDDde legalább visszakapta:D Mester is. meg én is.-.-" X"D Na jó én megyek, még mielőtt újra és újra leírnám h mien jó kedvem van ma. XD
Lizi, ha olvasod a blogom, boldog szülit!:DDD

0 megjegyzés: