BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. június 17., csütörtök

VIVA Comet, szal gyors leszek. *.* Idén akkor is végignézem:3
4-en voltunk ma amatőrök; Szandi, Zsuzsi, Hedi és én. Hiroshi is ott volt, kábé 3 órán keresztül bámulhattam a fejét. x) Ott ültem tök közel mellettem. :3 Voltak vicces pillanatok, mikor egymásra néztünk, és egyikőnk sem tudott megszólalni. xD Jó mondjuk azét szintkülönbség is volt... én az egyik falapon ültem, míg ő a másfél méterrel fölöttünk lévő szénán. xD Cukí volt. (L)
Nem lovagoltam, csak délután. Hazafele loviról már Csillával jöttem:D 1-re jött, 5-re mentünk ki lovira, ő és anyám is jöttek. Negyed 6-ra jöttek Mózit patkolni, szal másfél órán keresztül fogtam a fejét, h ne dobálja. =) Utána pályaaaaa. 2 kör kishomok, 1. lassú, 2. fokozatosan gyorsuló, utolsó egyenes feléig bátrabb, utána pedig jó kis vadász. Huh az hihetetlen jó volt=) Vasárnap verseny. Mózi, Félvi, Mi legyenke és Dicsőség is futnak... hát hajrá.

0 megjegyzés: