BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. június 28., hétfő

Voltunk etetni, Gyémánt helyét megcsináltam. Annyira pompás lett, h ha a ló nem lesz hálás érte, én oda többet be nem teszem a lábam!XD Több mint 1 órát szarakodtam vele:O Pégé megint furcsa volt... Hiroshit meg 2-szer láttam, akkor is max 1 másodpercre, és min. 100 méterről. :O (igen, így bokrokon keresztül a távolság ellenére is megismertem xD)
Mester meg jön ki apám golyóból, kérdi Andi itt van? erre odajön. "Miért ittátok meg a pálinkámat?!" Áll csípőre tett kézzel. xD Há mert jól esett, há mért... XD :P
Tisztára olyan mintha a nagypapám lenne...(:
Imádok ott lenni... elkezdődött a nyár, nem érzek késztetést, h folytassam a röplabdát... egyre jobban húz a szívem a lovak felé. És zsoké akarok lenni. Csak...félek, vagy nem tudom. Mi van ha beégek? Oké, amatőrként... na de ha le akarnak fizetni...? Azzal még nem is lenne baj, nem fogom meglopni a lovat, de ha két számomra kedves személy... persze, nem fogadom el, gondolhatná mindenki. Kár, hogy nem ilyen egyszerű.
Jah és új dizájn. :D

0 megjegyzés: