BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. június 3., csütörtök

Bazdmeg!:@

Föci doga, am. meg smmi érdekes. Fizika dögunalom. Angol... nem volt most olyan hú de milyen jó. Nekem asszem nem tetszett. Tesi szar. -.- Irodalom rajzoltam:3 Jó lett sztem=) majd mutatok képet. Matek meg feladatlap, ki tudja lehet h osztályzatra. 5-ös lett a függvényes. Király. Majd egy lyukas Mesiékkel és Lizivel. Majd edzés.
Bazdmeg Dóri. Mást nem tudok mondani. A fenéket számíthatsz többet rám. Tőlem ugyan ne várj többet semmit. Az se biztos h lemegyek még edzésre. Velem nem fog így bánni, nem engedem.
Majd haza, volt kábé 5 percem, ettem kábé 3 falatot, ittam, és mentem is. XD
Géza egy Gesztenye nevű sárga félvéren lovagolt, én Mózival. Mózi nem indul szombaton, Petra nem akarja indítani.
Na midn1 szal mentünk egy jót Mózival, mögöttünk Gesztenyén Géza bá, majd ő leszállt, fölült a ló tulajdonosa, Mester mondja forduljak be. Oo Startoltunk!!!!^^ Az az, mint amikor versenyeknél kiugratják őket startgépből. és mentünk egy jó kis vadászt(L) De az a ló akkroa volt... h nem merteme lőzni! Pedig Mózival simán lehagytuk volna őket... de amikro már ottvoltam, h oké, én nem hagyom ezt, eszembe jutottak a különböző lovas balesetek... kétlem h elfértem volna mellette, abba a keskenyke kis sávban, amellett a hatalmas ló mellett. Olyan jó volt^^
Ha már a röpi nem, ez igen...
Gyönyörű volt.
Remélem Géza megnyeri a sztárfutamot... megérdemelné. =)

0 megjegyzés: