BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. június 24., csütörtök

Első lépés kipipálva:D:D

Direkt korábban mentem ma. Hiroshi épp szénázott. Míg odaértem, már egymást bámultuk. XD Na de most odamentem hozzá, és elkezdtünk dumálni.(Y) Olyan aranyos hangja van^^ És borostás *w**szempilla rezegtetés* Meglepően jól eldumáltunk, tök közvetlen volt. Mikro (?)végre(?) megjöttek Mesterék, átvándoroltam vissza magunkhoz, de azért sokat voltam kinn. Mindahányszor őt lestem. És ő is engem. :$ Annyira fura érzés. Más, mint mondjuk T. Vagy G-nél is. Jött be Mollival, automatikusan elkezdtünk dumálni. Úgylátom, tetszett neki nagyon a közvetlenségem. Annyira jó érzés. Most, h így beszéltünk, annyiszor rámosolyogtam...:O De nem direkt, hanem így...önkéntelenül. Tudatomon kívül. Olyan felemelő volt... Vonattal jött be ma, bátyja elvitte a kocsit, másikat meg az apja, mert érettségiztet. És 5-kor kel. O_O
Mózin ültem, Zsuzsi is fölült utánam, Zsuzsi azt mondta alig tudta fogni. Oké, kicsit nekem is bajom volt vele, de csak az elején. Érzi, h Zsuzsi nem fogja keményen, úgyh mer próbálkozni nála. Kiscsődörnek lemostuk a lábát... annyira ellenkezett. O-O Majdnem elvitt, és ágaskodni is próbált. Basszus, nem tudtam már kitámaszkodni a talajban, úgy húzott. XD Kiskanca külön történet...:O
Mózi lehet nem indul Orosháziban. Jólenne már végre, ha a mester észrevenné, h munkát kéne mennie. :O Majd lovagolhatom a kiscsődört*.* Kezd nagyon szép ló lenni=) Kanca orra meg olyan aranyos.<3 Szandi nem volt...=(
Nem ronthatja el a napom semmi, még az évzáró sem! Most ezt így eldöntöttem. Lesz, amilyen lesz, jövőre nem leszek ilyen szét szórt. Ennyi. Ha Hiroshi nincs... bearanyozta a napom:D:D
Ayu, büszke lehetsz rám*.*
És délután nem láthatom hülye évzáró miatt. Ki a fenének van kedve ott rohadni dögmelegben...?!
Kezdek féltékeny lenni érte.:O Őrülten.

0 megjegyzés: