BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. április 24., szombat

200. bejegyzés

Mózin ültem ma. Olyan viccesen szedi a patáit...x) Nagyon gyors az ügetése, az első 3-4 kör után beugrott vágtába, és kábé 1 óráig ültem rajta, szal most jól néz ki a bütyköm a jobb hüvelykujjamon.-.- Alig lehet visszafogni azt a lovat, jól megrángatott. Na nembaj, csodás volt^^
Szandi is fölült rá, vicces volt, kissé nehézkesen tudott igazodni a tempóhoz, de az elején én is, mert hatalmasat dobott. ^^" Horpa kivitte Félvit Tóbiásra, amielőtt kimentek volna, elnézegettem ahogy trappolnak mellettünk. Nem is tudtam, hogy egy ilyen gyönyörű lovon lovagolok. Hihetetlen szép termetre is, és a mozgása is nagyon kecses. Egyszerűen gyönyörű. Hedi és Zsuzsi is voltak, voltunk 11-en minimum. x) Tomi is volt a végén. =)
Majd haza, tanultam, 5 és fél-6 tételt tudok. Majd go megint lovira Gyémánthoz, ki padikba, miközben a Tormáék bográcsoztak és fociztak x) Majdnem beálltam én is, mindenesetre jókat röhögtem rajtuk. XD Meg is ettetünk, éza is megjött, Tomi még mindig ott volt, forgalom is ovlt rendesen. Majd temetőbe, és végül haza. Elvoltam ma, sűrű napom volt. Tételek mellett majdnem elaludtam délután. O_O Alig tudtam nyitva tertani a szemem...
Holnap nem fut senki, lesz munka rendes, nem sietünk.
~
Van egy nővére, Orsi(akire egyébként nagyon hasonlít), akinek vannak ikerlányai. Múltkor Casalgrande téren sétáltatta őket.
Asszem kiszerettem belőle. Vagy inkább... ő szerettetett ki magából tudatlanul. Azt hiszem, sikerült. Remélem.
~
Rádióban hallottam, 1 óra keresgélés után rátaláltam. x)

0 megjegyzés: