BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. április 23., péntek

Időben beértem ma, beszélgettem is Szandival, bevárt, és tök aranyos volt^^ Tesin nem volt Judit néni, így kábé negyed órát ha röpizhettünk, ami igazán nagyon hasznos és jó volt. -.-" Média csapatmunka, nemmi érdekfeszítő. Angolon elvoltunk. Ofin papolt, a lehúzott és szakadt gatyákról, valamint a köszönési viszonyokról. Na ott buktunk ki mi, röpisek. Elkezdi: "És ez a Dorkával se legyen másképp." Mi csak értetlenkedtünk, h most mivan osztálytársunkat magáznunk kell?O_O" Erre kijavítja magát h a Hajagos Dóri tanárnő. Ooké. És hogy hiába a röplabda edzőnk, hiába engedi meg h tegezzük, hiába mondja, nem szabadna neki. Aham, persze, csak h ő nem tudja, hogy mikor 8. elején odamentünk és Csókolommal köszöntünk, egy lesujtó pillantást kaptunk, majd mikor magáztuk is már javában mondta: 20 fekvő mindkettőtöknek. Azóta inkább nem magázzuk. Lotti akárhányszor úgy köszön h Csókolom Dóri néni, rögtön mondja Dóri: 20 vonalazás, vagy éppen 20 fekvő. Még csodálja h tegezzük?!
Milyen az már, h "Dóri néni, tessék föladni nekem!" Aham, hogyne. -.-" Matek előtt még direkt meg is kérdeztem h "Dóri néni, teccik tartani edzést?" Picit meglepődött, de aszonta lesz, igen. Matekon kemény 2 szerkesztést csináltunk, mert ugye a köszönési formákat beszéltük meg. :P Nyelvtanon önéletrajz-.- Majd Sayukival és Benivel elvoltunk:3 Huhú, mennyit röhögtünk. x) Meg a színpadi köteleken voltam el. Tök kényelmes^^ Majd bementünk röpizni a kézisek mellé, mert ők voltak kemény 4-en. x) Röpisek mi meg 13-an. Jól ment, de Dóri az égnek sem akart jönni. Majd edzés kezdete után 27 perccel kábé megjelent, akkor is meg bejött, és nézett minket, meg Zsófival beszélgetett a végén. Én meg szépen kifeküdtem.x)
Annyira nincs így értelme... legalább azért foglalkozott volna velünk, mert újak is jöttek. De nem, azért se.
Lehet h csak a nagyok edzésére fogok járni...
Mentem volna el helyette lovagolni. Chö.-.-
Úgysem fogok tudni most június közepéig a Félvérre fölülni, mert ugye készítik a Nemzeti Vágtára. -.- Ez dejó.
Úgylátszik rá kell szoknom a hétköznapi Diablos lovaglásra. Na rajta aztán télleg meg tudok tanulni vágtázni. O_O
Mondjuk ennek pozitívuma is van, mármint a délutáni lovaglásnak. Láthatom Tomííííít(L)

0 megjegyzés: