BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. április 26., hétfő

Nem mentem be ma edzésre, inkább én is ellustultam, mint a csapat összes tagja. x)
Kémia hamar elment. Nem hittem volna, h ez lesz, de mégis. Szánalom amit egyesek csinálnak. Utolsó előtti óránk a tanárnővel, legalább próbáljanak meg normálisak lenni, ha már sík idióták.:@
Irodalmon... nem is emlékszem mi volt. Jah a járó fülkés novellát beszéltük meg, nyelvtanon önéletrajz és érvelés. Előtte vicces volt. Többször egymásra néztünk Harira, de mindketten zavarba voltunk most. Fene. Fizika az is tök hamar elmentO_O Mi van ma velem? Töri is. Kiderült, h már nem jelenthetek többet. O.o azt hittem ebben a félévben még nem jelentettem... és még most sem rémlik. xD Na mind1, végül nem én feleltem. Enikőtől kaptam ajándékokat:3
Angolon dogát írtunk, és hát... véletlenül mondtam valamit, amitől mindenki nevgetőgörcsöt kapott. xD
"De ha Beni behozza, akkor attól legalább jobban lesz Hédi néni... micsodája." Karjára gondoltam, de nem jutott eszembe a szó, így ezt mondtam. Hát nem kellett volna. x)
Matek az is hamar elment. Benit tisztáztuk, Vera lett az újabb áldozat. x) Míg vártam apámra, tanárnő odajött hozzám é smegkérdezte: "Ugye nem haragszol, h téged nem olvastattalak?" Há mondom nem, inkább örülök x)
Péntek tézé, qrva jó.
Lovaglásról addigra teljesen lemondtam, aztán hazafele jövet apám csak egyszer megszólal: " 4-re viszlek Diázni, jó?"
Na ott nagyon megörültem :D Mester fokozatosan készít fel a szombatra. Jóóó lesz^^
Első két vágta pazar volt, 3.-nál meg már lecövekelt, Mester beijesztette, ráadásul jobb kézre mentem, nem a szokásosra, na ott hittem azt h le fogok esni. Úgy beindult mindig. Atyám az a ló. xD Hihetetlen h nem tanul belőle. xP
Holnap edzés, utána pedig lovaglás, tök könnyű és jó nap.
11 tételt tudok.

0 megjegyzés: