BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. április 18., vasárnap

jóóóó

Ma is korán keltem, vagyis nekem ez már annyira nem is korán. Gondoltammegnézek még egy Naruto részt, mielőtt elindulunk. Erre apám áthív, és mondja h menjek elé. Erre elkezdi: Boldog névnapot. Basszus, de az a komolyság. Kaptam 3 gyönyörű szép gyűrűt, egy új zenelejátszót, 6 szilikon karkötőt, csupa rám jellemző feliratotűkkal, egy kulcstartót telefonra(világít is x)), 2 műköröm szettet, 17 színű szemhéjfestéket, kék szemceruzát. Majd golovi. Félvimen ültem. Gyönyörű napsütésben egy gyönyörű ló hátán. Eljátszadoztunk, és közbe végig dobálta a fejét. x) Gyémánt... ő meg külön csodálat. Kezd megszelídülni nekem.^^

Itthon kedvenc kaja, virág, sütemény.

Valamint egy pasi, aki rámakaszkodott. Kössz, T. -.-" Na hát ez annyira nem hiányzik nekem.

0 megjegyzés: