BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. április 17., szombat

Gyémánt(L)

Voltam ma kinn lovin. Mielőtt elindultunk volna, fél Naruto rész megnéztem:D
Félvéren ültem, marha jó volt. ^^ Szandi, Zsuzsi és Hedi is voltak. Köszönni luxus? És még ő magyaráz nekem, holott régebb óta lovagolok, mint ő. -.-" Aham, persze. Zsuzsival elvoltam, Szandival meg baromi jól kijövünk:3 Ha így haladunk BF^^
Félvéren ült, és tök jól ment neki. Én is meglepődtem, h Félvikém hh ilyen engedelmes ma... mondjuk megpróbált az elején jópárszor ledobni, de akkoris... Szandival... azért a kezdőkkel sokkal óvatosabb :) Olyan jó volt nézni, ahogy vitte a csajt... gyönyörű egy ló. Állandóan ránk nézett közbe:3

Apám esett egyet, jobb válla ki is ugrot... de legalább Diablot nem engedte el. De ha elengedi,s emmi baja nem lenne a válának.. na hát ő tudja.
Láttuk ma Overdoset, állítólag csak 1 napra hozták, valószínű h beviszik holnap Kincsem Parkba. 6-an álltál körül, és simogatták azt a lovat. x) Tök fasza kis saját lószállítója van... :D
Végzünk, zárunk, erre Mester mondja h menjünk be itt jobbra, és elvezetett egy lóhoz. Gyémátnak hívják, gyönyörű, hatalmas, szürke félvér(?) kanca. Aszondja h nagyon értékes, mert ritkán találni ilyen gyönyörű kancát. 4 éves, most hozták, hamarosan áthozzák a szomszéd istállóba, és én fogom lovagolni. Úgy várom már *_* Annyira szelíd, és...annyira elragadó. Gyönyörűséges. A szürkék nem az eseteim, de ez most... ez télleg nagyon szép. *.*

Délután irodalo tételeket tanultam, vagyis nem is sokat, mert ugye apám föltartott-.- Szal 3-at tudok. Maradt hátra 18 x)

Hamarosan megyünk etetni. Meg akarom nézni Gyémántot <3

0 megjegyzés: