BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. április 8., csütörtök

Nos hát sziasztok!

Tegnap sport2-n röplabda meccs volt, azt néztem egész egész délután és este is. Na szal a tegnapról:

Első tanítási nap. Rémes, h őszinte legyek. Hullafáradt voltam, qrvára nem volt kedvem bemenni. Semmi érdekes az egész napon. Matek tézém négyötöd lett. Nem rossz. Rajzszakin jól elvoltam Biával. (12-es csaj.) Jövünk haza kocsival apámmal, kerültünk, mert hatalams sor volt, kit láttam a Földhivatal előtt? Őt. Nem tudom mit keresett arra, mindenesetre kocsi nélkül volt. Vagyis nem láttam a kocsiját.

Ma:

Fizika dogám 1-es lett. Nem tudom h csináltam...:/ Nem hinném h így 5-ös lehetek majd. Hamarosan biosztézét írunk. Dejó. Jövőhét kedden. Angolon rengeteget röhögtünk. Tesin nem volt Judit néni (ez a 3. csütörtök, amikor nincs xD), úgyh Dóri helyettesített. *.* Iskolakörrel kezdtünk, majd játékok. Nem akarta az erősítést megtartani. xD Uccsó 10 percben röpizhettünk. Valahogy a másik csapatba kerültemO_O Katasztrofák voltunk. Dóri visszajött a szertárból, odakiabáltam neki h álljon be. Erre beállt O.O Komoylan nem hittem volna, gondoltamn úgysem áll be. Így meg tök jó labdameneteink voltak:3 Holnap is ő lesz tesin, röpizünk^^ Tök jó lesz, remélem (n.n) Holnap reggel veszek pólót. Tök szépek. Kék és rózsaszín, Dóri próbál lebeszélni róla, h rózsaszínt vegyek, mert h nekem a kék jobban áll a sötét szemem miatt. Erre mondja, Helénnek is ugyanet magyarázta 5 perccel ezelőtt. x"D Irodlaomról Andival 10 percet késtünk, de a tanár előtt mentünk be mégis. x) Ő is késett, szal jó. Matekon meg... hát bambumtam ki az ablakon, és néztem ahogy Dorka-Ági-Bibus röpiznek a pályán. Majd följöttek a másik betonra, mert Dóri tesit tartott. Szal már őket is néztem. Majd bementek, megint Dorkáékat. Tanárnőnek csöppet sem lehetett belőlem elege. x) Majd egy óra lyukas, végüle dzés. Nagyon jó volt, alkar tenisz volt a legjobb*.* Sokszor dicsért nagyon. Egyikl ütésem az kissé teniszesre sikeredett. Oldalsó ütés ferdített alkarral, ráadásul még se nem alkar, se nem osár, hanem tenisz. x) Na ezen jót röhögtünk. :3

Ennyi volt, negyed óra úlva megint röpimeccs lesz.^^

Na sziasztok =)

0 megjegyzés: