BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. április 4., vasárnap

Na...mit írjak... irtó jó délelőttöm volt ma! Rengeteget vágtáztam Félvivel, és most aztán tényleg volt kedve menni!=) Az a gyorsaság... a látvány... mesébe illő. Annyira, de annyira jó volt :$ Bárcsak a holnap is ilyen jó lenne.

Tegnap késő este beszéltem Takeshival. Nem tudom, mien késztetésből írtam rá, de jó ötlet volt. 5 perc után már perverzebbnél perverzebb dolgokról dumáltunk. Mint régen. Koncerteznek. Sínen van. Nyáron jönnek dkra is. Valszeg ingyen jegy. Elmegyek... és... megcsókolom. Nem tudom hogy, miképp, hány ember láttára, de már 11 hónapja várunk egymásra. Hülye voltam. Nem kellett volna azt tennem, amit tettem. Mostmár mind1. Talán még nem késő. Hiányzik. (U)

0 megjegyzés: