BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. április 19., hétfő

Huhúú elvagyok.
Reggel fél Naruto rész, majd go edzés, ahol beszóltam Dórinak, ő vissza, majd inkább jobbnak láttam kussban maradni. Kémia nuku tézé, majd szerdán. Rajzoltam és gondolkoztam, tök hamar elment az óra. Irodalom... már megint vitáztunk. Bede Anna a mellével akarta befolyásolni a bírókat. x) Mondom oké. xD
Nyelvtanon az ofő volt benn. Fizika elejét a folyósón tartottuk, mert ugye kis érettségi volt abban a teremben. Játszottunk is, poén volt az a légies lépkedés. xD
Majd unalmas fizika. Törin filmet néztünk. Hihetetlen milyen ódivatúak egyesek. Angol... nem volt rossz. De még mindig nem az igazi a hangulat. Matek...Kandival elvoltunk:3
Kaptam egy új kukát, tök aranyos és selymes. O.o ^^" (L)
Irodalom tételeket kéne tanulni. Kéne.

0 megjegyzés: