BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. április 27., kedd

Matek tök hamar eltelt, mikor föleszméltem igazán, már a biosz folyósóján ültem~
Biosz vicces volt. x) Ének az katasztrofális, mily meglepő. Infon neteztem szinte végig. (Y) Tesi meg tűrhető volt.
Tesire nem vettem föl térdvédőt, nem akartam röpizni, be is jött:D
Jó volt ugrani. Kattkával elvoltunk:D:D

Nem is tudom hol, talán edzésen hallottam legutoljára ezt a számot, mostanában soxor ez megy a fejemben:D
Majd 2 óra, ott elvoltam Kattkával és Lizivel meg Dórival. Jah meg Almával meg másik Dórival meg Katával. x) Megyek Liliért, gondoltam megvárom óráról jövet, vágok át az aulán, kik jönnek le a lépcsőn? Hari és Tünde néni. Nem igazán érdekelt. Nikyvel és Gabyval voltam, majd Biával. Közbe Lili is megérkezett, elindulunk 3-an, Lili lemarad, ekkor meglátom a 8-as előtt terpeszkedő Dórit. x) Vicces, hogy fel nem tűnt. x) Pedig...na. XD Nagyon fáradt volt. Biztos megint meccse volt...
Edzés az meg qrva jó volt. Rengetegszer dicsért, jó hangulatában volt, nekünk is sikerült koncentrálnunk.
Lottival meg haladok. Akkor is ki fogom vívni a tiszteletét, ha törik, ha szakad. Jó úton haladok.:D Majd go haza, kaja és végül lovaglás. Dia beijedt a kinn hagyott asztaloktól és focikapuktól. XD Hát dejó, nem akart arra elmenni. Csak 1 vágtát mentünk ma, utána pedig megint makacskodott, de már fel se fogtam. :D
Majd itthon anyámmal megint veszekedtem 2 sort. :@
Azért sem tanultam irodalom tételeket>.< width="425" height="344">
1: japán eredeti op, zene szörnyű, jetixes jobb volt, viszont maga az op sokkal de sokkal jobb
2: zene maradt, viszont a jetixes op jobb volt
3: teljesen más O_O"
4: absolute the best :D Fighting Dreamers*.* (L)
5: na innentől néztem online. Szép emlékek(: imádom^^

Megint egy nagy kedvenc. Sasuke elmegy, Naruto kétségbeesetten küzd. Kakashira emlékeztet ez az op.

Na itt tartok most, valahol a vége fele. Hamarosan végzek a 220-al. Utána Shippuuden*.*:P

Nyár. Hari és az öccse. Örök emlék, és kapocs ez a dal.

Yura Yura. (L)

10.^^

11. imádom:3

Hányszor hallottam én ezt a dalt...:D

Gyönyörű (L)
Még vannak, de most megyek. Aki tudja, h miért raktam be ezeket, az tudja, aki meg nem, az nem.
Na bye

0 megjegyzés: