BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. április 22., csütörtök

Biosz Bence mellé kerültem, fizika megúsztam a dogabeadást, majd egy unalmas, hosszú iskolagyűlés, egy 10 perces angol, ahol kajáltam, egy tök jó, labdaszerző, kéziféle tesióra, egy hangosolvasásos-röhögős irodalom, és végül egy a természetben gyönyörködő matek. Fölmentem könyvárba, ki ment órára? Hari. hmm^^
Edzés az megint szar volt, annyi különbséggel, h most 2 órás volt kábéra. Nem ment úgy igazán senkinek, max a végén Lottinak, ahogy kellett volna.
5 Dóri az edzésen. na bazz. xD Majd 5-re go lovagolni, ahol végül kiderült h az egyik rokonom nézett az erkélyéről. x) Vágtáztunk is Diávaé, és áhh olyan gyorsan ment, a Mesterék már azt hitték, nem tudom tartani, úgy beindultam vele:D Pedig direkt én hajtottam^^" Na nembaj. Olyan jó volt. (L)
Nem akarok most mást, mint lecsapni.
Egész nap ez a szám járt a fejemben.

Ui.: Holnap elvileg lesz edzés...
Tomi egyre helyesebb. (L)

0 megjegyzés: