BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. április 21., szerda

Viszonylag unalmas napom volt ma. Nem volt első órám, úgyh + 1 óra alvás.^^ Olyan jóóó volt. (L)
Törin mégsem volt számonkérés, utána késtem kémiáról, mert ugye puskát fénymásoltam, és Szandi volt előttem a sorban:P Lotti néni jövő héten lesz utoljára... Gábor megkérdeze h min mosolyog Lotti néni, erre mondja: Fordulj hátra. Gábor rögtön elnevette magát. x) Vicces lehet a látvány, ahogy az egész osztály puskázik. Ki a lapja alá, ki a táskájába, ki az ölébe, ki a kezére néz.^^" Nem vagyunk semmik. A maradék 5 hétben meg Luca nagymamája jön be, hát ott az egész osztály meg fog bukni. xD Matekon megint a tesizőket néztem, ahogy kislabdát hajítottak. Bibi osztálya:3
Föcin angol puskát írtam. Angolon meg dogát. Asszem jól sikerült. Bár még minig nem tudom mi az a kábel. xD Egyszer csak Ági megszólal: "Ez hogy van, anya?" Na ott volt a tetőpont, ott mindenki szétröhögte a fejét. xD
Hari angol előtt is kijött a folyósóra, és rengetegszer találkozott a pillantásunk. :$ Matek előtt is kinn volam folyósón, kezdett ürülni a folyósó, ő ment a könyvtár fele, erre lenézett, de csak egy röpke pillanatra, és rögtön elkapta a fejét. De furcsa volt az a pillantás. Olyan sokat mondó. Néha télleg próbálja kerülni a tekintetem, máskor meg épp azt akarja, h őt nézzem. Ennyit a testbeszédéről. x)
Majd rögtön jöttem haza, 4-re menek lovagolni:3
Holnap Esztivel leszek párban edzésen. :3 (Bocs, Lizi, ha esetleg olvasnád)
Fél óra múlva mehetek öltözni^^"
Bb

0 megjegyzés: