BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. április 16., péntek

Sírógörcs~

Elöször is:
Arigatou, Sayuki:3

Tesivel kezdtünk. Jó volt. Röpiztünk, és egész jó játék volt az esetek 70 %-ában. Majd média. Olajfalók filmet néztünk, alig bírtam egyhelyben kiülni azt a háromnegyed órát, mert elég kényelmetlenül éreztem magam amiatt. Fájt a hasam, és már kezdett kavarogni a gyomrom is. Angolon már szabályosan hányingerem volt, Hédi néni nem volt benn a teremben, én meg egyszerűen csak kisétáltam, és elemntem titkárságra. Kaptam 2 gyógyszert. Így ma már 4et ettem meg. Dejó. És még azután is. Akkora hányingerem volt, h már azon gondolkoztam, h kirohanok a mosdóba. Majd ének. Na ott már nem bírtam tovább ezt az egészet, és elbőgtem magam. Annyira eszméletlenül fájt, h az hihetetlen.Egész szünetben csak sírtam és sírtam. De jól esett. Utána már kábéra minden oké volt, lassan kezdett hatni a gyógyszer is. Ofin papolt az ofő. Matekon doga. Remélem 5-ös lesz, nem volt nehéz. Nyelvtan.. hát az tök hamar elment, mert az egészet végigrajzoltam, a tanárnőtől alig 10 centire. xP Előtte Sayukival elvoltunk^^ Majd utána Dórikával, mesivel és Stefivel, meg Bernivel voltam. Egyszercsak meglátom Dórit a másodikon, elkezdtünk kommunikálni. Ő fönn, és a földszinten. xD Szal szépen elmutogatta h nem lesz röpi. Mutogattam miért. Elkezdte magyarázni, de mivel köztudott számára is h nem tudok szájról olvasni, inkább elmutogatta h találkozzunk lenn. Hát az poén volt. XD Mondta h megy nyelv vizsgázni holnap, szal ma 3-tól volt az uccsó órája. És a hétfőiek meg át lesznek adva 24 órás focira készülőknek, mert ugye kevesen vagyunk. Hát ez király. Elkezdtem vele szabályosan veszekedni. Mondta h akkor szedjek össze pár embert, és jöjjünk akkor hétfő 0.-ban, mert megtartja. Hát kössz szépen, h fél 3-kor szól, mikor már szinte az összes edzéses haza ment. Na mondom jólvan. Azt elment. Majd utána Sayukival volta megint. :3 Elmentünk kosarazni, aiből kötélen táncolás, röplabdázás, szivacsozás, és megannyi baromkodás lett a vége. XD Majd mentünk edzésre. Na ott elvoltunk. Ekkora barmokat mint mi. XD
Legalább tudok lecsapni falnál saját feldobásból, lépéssel együtt. Huhú. Első iylen lecsapásnál zikniban voltam, és amikor érkeztem le ugrósból, mivel elég magasra sikerült fölugrano, és ráadásul qrva csúszós zokniban is voltam, hanyaltam egyet. Hujujj. XD Edzésen meg rúgtam a labdát... az oké, hogy nem értem el, de h még hátra is estem,mert kicsúszoitt a lábam... na ott volt elég. xD

Most egy gyönyörű, Mikasa labda pihen a szekrényünkben. Hétfő edzés. Talán jó lesz. Nem tudom.

Alig tudom megemelni a karom, annyira fáj. Érdekes lesz a holnapi lovaglás.

Hari ma... áhh(L)
Farmergatya, fölül meg egy fehér atléta/trikó/póló szerűség, fölé egy sötétkék ujjatlan ing féleség, ráadásul nem begombolva. Nem tudtam betelni a látványával. (L)
Ráadásul nem csak én őt, hanem ő is megbámult engem. x) Az már oké, h én bámulom őt állandóan, de már kezd föltűnni pár embernek ahogy ő is...
Nem tudom mi lesz.

0 megjegyzés: