BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. április 14., szerda

A furcsa jelenségek folytatódtak tovább. Délután kézit nézek, erre meglátok valakit teljesen fehérben a tesi öltözők folyosóján mászkálni. Oké, gondolom lehet h Dóri, bár ő nem szokott ienkor benn lenni. Meg most így utólag visszagondolva, fekete gatyában volt ma. De akkor is... oké, nézem sokáig. De az égnek sem megy el ott senki. Se vissza, se előre. A félelmetes, h mostanában egyre gyakrabban látok ilyen féléket. És kezd qrvára idegesítő lenni.

Tegnap este sokáig fönnvoltam, elvoltam.
Akanishi(L) alias Bakanishi:3 Hát nem édes?*.* Kakashi... remélem tetszik, Ayume^^" chu~

Rajzon varrtunk függönykarikákat függönyre. Törin...hát játszottunk. x) Kémián 2 emberkével is leveleztem^^" Matek... na hát az angy volt. O.O Egyetlenegy feladaton vitatkoztunk egész órán!!!!!!!! Ennyit a faktról-.-" Föcin nem voltam:3 Megint varrtubk Rékával és Kandival. Angol... arról is lógtamxP Kávét vittem Hédi néninek, ki van a büfében? A Gyalu!!!:@ chö-.- Oda megyek, épp zabál. Mikor elindulok fö9lfele, naná h akkor indul ő is. Előtte meg engem nézett. -.- Előtte voltam egész úton is, hát de jó, éreztem ahogy mustrált. Mi van? Még sosem látott egy kávéval a másodikra igyekvő(?) csajt? Órák után meg elvoltam Gabyékkal. (L)

Irodalom tételeket kéne tanulni. Kevesebb mint egy hónap. :$

0 megjegyzés: