BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. április 9., péntek

Pólóóóóó(L)(L)(L)(L)

Ohajo!
Tesin Dóri negyed órát késett. Szak Karskó hülye feladatokat csináltatott velünk 6odikosokkal együtt, majd negyed óra röpi. Médiáról Kandival késtünk, mert Dórinál voltunk pólókat venni. Mindketten rózsaszínt vettünk. :3 Dóri hiába próbált engem rábeszélni a kékre, nem ment neki. x) Neki fekete van. Ooké. Legalább könnyen megtaláljuk majd egymást táborban. =) Angolon doga, első felében 2 hibám van, második felében előreláthatólag 0. Ofin fiú lány barátság. 33 az 1 ellen. x"D Matekon... semmi érdekes, Kandival elvoltunk^^" Nyelvtan... jujj. xD Majd mentünk ki udvarra röpizni. Dórika, Ági, Dorka, én, és néha-néha Niki. Lehet h Ágit sikerült rábeszélnem, h járjon hétfő 0.-ban. Dóri meg szépen elterpeszkedett az egyik padon, és nézte ahogy röpizünk.- "Bezzeg edzésre nem jártok!" x) Egyszer belerúgtam a labdába. Ki is repült. Mondjuk ez nem meglepő, de 1 másodpercre voltam attól, h Dóri kinyírjon. Szépen pattogott a labda az úton keresztül, erre jött egy kocsi, és szerencsére pont fölpattogott akkr, mikor a kocsi elé ért. Úgyh szépen átgurult a tetején, majd le. x) Dorka szerint Dóri látta. Ráadásul Gyuribá is mellette ült padon. x))) Ha Dóri látta is, nem szólt érte, Gyuribá tuti leordította volna a fejünket. :/ Majd szépen lassan mindenki befutott, voltunk 9-en Dórival együtt. Siralmasak voltunk. x) Volt 3 ember, akik hát eléggé rontották az átlagot. Na nembaj, azért kicsik edzése. Viszont rengeteget röhögtünk. xDDD Egyszer fölemelem a labdát, h átdobjam, de nem volt erőm, ezért szépen a hátam mögött leejtettem. Na itt volt az a pont, ahol már mindenki röhögött. XD Egyszer mentem labdáért, Dóri előtte kiengedte a haját. Én meg egyszercsak: "Juj, de szép a hajad" Vagy valami ilyesmit mondhattam, erre elkezdte h a napfény ugye milyen csodás? Komoylan mint egy reklámban, ahogy simogatta is. XD Hullafáradtan estünk haza. De már fájt mindenkinek a hasa a rengeteg röhögéstől. x)
Na és akkor pár kép a röpi pólóról: ^^


Hát nem szép?*.*

0 megjegyzés: