BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. április 30., péntek

Vicces, h mostanában csak 8 körül kerülök géphez.

Tesivel kezdtünk ma, Kandival mindketten röpis pólóban voltunk, de teljesen véletlenül, és nem röpiztünk. Máskor én többet fel nem veszem ide>.< Média dögunalom, angol jó.
Ofin matekot tanultam, matekon dogát írtam, ami jól sikerült asszem. Majd díszítés, majd go haza Judittal, ahol Peti is csatlakozott hozzánk, és futott valahova... majd érek haza, ki jön velem szembe? Hát ő. xD A fene tudja hova sietett annyira táska nélkül x"D Abba a maradék 2 órában szinte semmi értelmeset nem csináltam. Majd vissza suliba, ahol sorfal állás. Sikerült elhelyezkednem úgy, h jól ráláthattam Harira. Túl sokszor nézett felénk. Mikor meg mászkáltam, arra figyelt ahol én voltam. Nem jó ez így... annyira szar. Mégis kellemes. Jah és bolondballagás volt ma, amiből mi semmi érdemlegeset nem érzékeltünk.
Bia és Helén is elballagtak. (U) Jópár embert átéreztem, és ez az egész megrendített. Nem csak maga a ballagás... hanem úgy minden. A könnyes, de boldog tekintetek, a sóvárgás valami felé a szemekben, a szomorú mosolyok...a nedvesen csillogó szemek... Szép volt. (L)
Majd 5-re mentem lovagolni, ahol kissé kiakadtam. Mester és apám is kaarnak tanítani, erre mindketten az ellenkezőjét mondják. Na most akkor mégis mi a francot csináljak?! De azért jó volt Dia. Hiroshival jól elröhögtünk. ^^ A mester úgy beleélte magát a mesélésbe, h szegény srác nem tudott menni, mikor meg 1 másodpercre is abbahagyta az öreg a monológot, már sprintelt is el. Erre újra utánaszól a mester, Hiroshi kelletlenül bólogat, majd elmenekül. xD És utána én veszem át Hiroshi helyét... De jó. Szeretek az öreggel beszélgetni. ^^

Félvikém megnyerte az első futamot 3 és fél hosszal. Holnap 2 futam, azután meg még 1. És akkor nem kell 2 millió forint nevezési díjat fizetni a Vágtára-.-" Persze csak ha megnyeri. Hiányzik. Idegesít h ennyire üresen áll az istállója (n.n)

0 megjegyzés: