BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. április 13., kedd

Hosszú nap.
Matekkal kezdtünk, Lizivel és Julcsival jöttünk föl, pont kinéztem az ablakon,láttam egy ezüst suzukit, gondoltam biztos akkor jött meg. Erre visszanézek a lépcsőfordulóban. Hát nem ő jött fel? Matek előtt, közben, után tanultam bioszra. 2. órában megírtuk. Chö-.- Majd ének, vetélkedő. Info programozás, majd tesin megdolgoztattak minket. Egy szemernyi játék sem volt. -.- Röpis pólóban voltunk Andival^^ Majd 2 óra szabad. Lelátón voltam, majd el-elmentem, majd ott volt Boróka is, és elvoltam vele 7. órában^^ Elmondtam neki valamiket... bízom benne, h meg is teszi, amire kértem. Nem volt kedvem edzésre menni, nagyon nem. Dóri egyszercsak odajött hozzám, és elkezdett kérdezősködni egy labdáról, mert h eltűnt a Mikasa. Végül edzés elején kiderült h csak Lili máshova rakta be. x) De olyan jól elbeszélgettünk. (L) Tök jó volt. Sztem ennyire közel még sosem voltunk egymáshoz. Furcsa volt.
Edzésen alkar tenisz, játék, lecsapás, földobás, minden volt. Utolsó lecsapásom...na, az tényleg jó volt. =)

Fáj a karom. Meg a combom. Meg úgy általánosságban mindenem.

0 megjegyzés: