BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. április 29., csütörtök

Ayu, elküldtem a cikket, a júniusi számban benne lesznek*.* Áh de várom:3
~
Biosszal kezdtünk, előtte Szandival és Sayukival is jókat röhögtem. XD Tézéket mégsem hozta szerencsére. x) Fizikán nem feleltünk, örvény áramokról meg még vmi Lenz törvényről néztünk filmet. Angolon sokat röhögtünk:D Beepie. Jólvan Niki. xD Majd tesiiiii*.* Írtó jó volt. Dani beállt hozzánk, így egyedül én voltam rendszeres edzéses a csapatban, többi edzéses másik csapatba került, és így tök jól megoszlottunk, és nagyon jó volt. Szeretek Danival dolgozni;) Vége felé volt egy lecsapásom is meg feladásom is, Judit nénitől mindkettőre megkaptam h "Gyönyörű volt". =) Lecsapásnál meg is tapsoltak. Tisztára edzés feeling:D ^^ Majd egy irodalom, ahol a Lajtai kikészített. Az nem elég, h csütörtökön felelek, de h még új tételeket is berakjon. Hát a jóédesanyjába. Matek elmaradt, de Nikivel felmentünk Szalaihoz. Tézé, de mégsem. Értelmes. x) Majd lelátó, majd edzés, ami írtó jó volt. Jó lecsapásaim és blokkjaim voltak, na és rengeteg taposás meg fekvő -.-" A végén 5 fős csapatok, és 5 labdamenet kellett h meglegyen, vesztes csapat lemegy. Na itt 3 csapatot megvertünk, pedig a csapatunk nem a legjobb volt. Lili, Lizi, F. Kata, B. Fruzsi és én. Úgyh meglepődtem. De olyan jó volt az egyik labdamenet. Kábé 16-szor ment át a labda a háló fölött, és eszeveszett jól mentettünk. Meg annyit futottunk, h visszahozzuk... de sikerült:D:D Fél 2-től 3-ig volt, de a fiúk még nem jöttek, úgyh kábé negyed 4-ig. 15:13-kor elindultam öltözni, de mivel negyedre már kinn kellett volna lennem... Mikorra lettem kész? 15:16-ra! Akkor már szálltam be a kocsiba. Lili egyszerűbb megoldást választott. Ő is késésben volt, erre elkezdi összepakolni az utcai cuccait, és úgy szépen röpicuccban át az egész sulin és ki utcára. x) Jupííí! Jövő csütörtökön vizsga után hazamegyek, és visszamenek edzésreee(L) De jó volt ma. Majd go haza, egy gyors kajálás, és indulás lovira. Anyám is jött, h megnézzen. Szomszédből mindenki ott volt, kivéve Pégét. Anyámnak feltűnt, hogy Hiroshi túlságosan bámul. Remek. -.- Mikor meg zártunk be, ott nézett végig, és sikerült állnom a tekintetét... olyan furcsa volt az a néhány másodperc. Olyan szép szemei vannak. (L)
Majd megint haza, hajmosás, majd orgonát szedni, majd temetőbe, majd kutyasétáltatás. Hazaértem 8 körül. 1 órával előbb ki tudtam szabadulni suliból, mivan ha addig maradok ugyanúgy, akkor 9-re értem volna haza?!
~
Dóri megint kikiabálta a torkát edzésen. Alaposan feldühítettük. =/ De a vége jó volt nagyooon.(L)

0 megjegyzés: