BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. április 11., vasárnap

Most futottak lovak. Dicsőség utolsó lett, de valahogy nem is számítottam valami nagy eredményre. 15:10-kor Dollár Maker, 16:30-kor meg Félvim fut^^
Reggel apámékelmentek Auchanba, szal egyedülv oltam itthon egy órácskát. Bekapcsoltam a tévét, erre mi van rtl-en??? Kaleido Star!!!^^ *.* Majd mentem lovagolni. Kin ültem? Dián!^^ Amikor először kellett vele vágtáznom, nagyon jól ment. Kedve is volt, meg minden^^ Majd a kövi vágtánál már makacskodott. xD Mily eglepő. Nem akart menni, beijesztették, és akkor az a gyorsaság... galopp szinten. Simán ellovagolnám már Félvimet is. El merném vállani. Nem lehet annál jobb érzés, mint amikor azzal akit imádsz, száguldani gyönyörű napsütésben, és semmi másra sem odafigyelni, csak a lóra, és az a morajlás ami ott van... az is csak távolról jut el hozzád. Akkor semmit sem hallasz a külvilágból, csak azt, ahogy süvít a szél. Hihetetlen érzés lehet... Ki akarom próbálni. Egyszer mindenképp.

Tanultam. Most tényleg kijelenthetem. Angol, matek és fizika házit is írtam, tanultam törire, fizikára, bioszra valamicskét.

Várom, hogy Félvi fusson. Látni akarom a képernyőn, ahogy dobálja a kis fejét, ahogy táncol, ahogy tekinget. Úgy ott lennék vele, úgy lovagolnám Horpa helyett. Elbírnék vele, biztos vagyok benne. (L)

0 megjegyzés: