BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. április 21., szerda

Na megjöttem^^ Oooltárii volt(L)
Diablon ültem, vágtáztam is vele, 2szer is, és amikor először mentünk, komolyan azt hittem, h nem fogom tudni tartani az iramot, és le fogok esni. Mégis tudtam. Majd második vágtánál mégjobban begyorsított, de akkor nem estem pánikba, huh de jó volt. Még pályán sem ment ilyen gyorsan, pedig akkor húzott nagyon... Istenem de jó volt*.* Holnap lehet h edzés után megint mehetek. Remélem. ^^

A térdemmel megint van valami. De csak a jobbal. Edzésen is, és mostmár lovaglásnál is baja van... hosszútávon ez nagyon nem lesz jó, pedig most van az eleje, mind a röplabdának, mint a lovaglásnak.

Tomi is volt. ^^ Apámhoz is odament, és ahogy kivettem, rólam kérdezősködött. Olyan aranyos és helyes:$ Majd a végefele befutott Géza is, és akkor Tomi elment neki segíteni nyergelni...=( Ajj... látni akarom. :$

0 megjegyzés: