BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. április 12., hétfő

Későn jelentkezem, tudom. Legalábbis hozzám képest későn. Jó napom volt ma. :D
1: Hari
2: nyomtatványboltok^^
3: tanulás

Bementünk 0.-ra, voltunk 6-an, de Dóri nem jött be. Megjött Karskó, odamentünk a tesitanárihoz, erre ki van benn vele? Judit néni. Naná h sprinteltünk el előle. x) Úgyh átöltöztünk, és mentünk is föl. Fölérvén mivel fogadnak? Nem lesz kémia!!! Mondom király. Annál később írjuk meg a tézét, de őszintén szólva nem is érdekel, egy szót nem olvastam, tanultam rá. Úgyh lelátón voltunk, néztük a tesizőket. Irodalmon ismételtünk vizsgára... jobb mint az új anyag. Nyelvtanon hülye tanár kihívott. Segáz. Fizikán aszittem én felelek, mégsem. O.o Holrap rakok föl egy képet, ami hűen tükrözi a fizika órai hangulatom. Katinkával ellevelezgettünk. :) Törin nem én feleltem. pedig volt egy halvány kis érzésem h én fogok, de nem. angol most nem volt annyira jó. Már nincs meg az a hangulat. Matek... elvoltam. x)

Utána apám elcipelt a keszi nyomelbe, ahol kaptam színes töltőtoll patronokat:3 majd go office depot, mert sehol sem talált olyan lapot, ami kell neki. Na itt igen. Én meg kaptam 2 tök kawaii matekfüzetet^^ Majd kapkodva ugyan, de elértünk vendégségbe is 4-re. Fél 7-ig ott voltunk! O_O" De tök jó volt.^^ Rájöttem, hogy a mosolygás kifejezetten fáj. ~

Majd leültem matek leckét írni és biosz tézére tanulni. Bioszt kiírtam zöld tollal^^ Furcsa, de kedvem lett tanulni. Még anyámat is megkértem, h kérdezzen ki a hormonrendszer-hormonkból. Holnap reggel fölkelek 5-kor, és másfél órában megtanulom az idegrendszert. Meg átnézem a hormonokat. Jó lenne ha anyám kikérdezne.

Ma meg suli... hát az furcsa volt. Mostmár tényleg kezdtem azt hinni, h egy tök normális csaj kezdek lenni, mikor Hari megint elkezdi a szeptembertől decemberig húzódó játékot. Nyelvtan előtt tök hirtelen megjelent, és engem nézett, míg tessékelte be a többieket a termükbe. Majd valaki kérdezett tőle valamit, akkor elfordult, majd mikor bement volna, még 1szer rám nézett. Fizikára menet is, a sarokról még arra néztem, erre ki néz velem szembe? Hát ki más, mint Ő. Hiába próbálom bebeszélni, h mást nézett, mert az első esetnél csak én voltam azon a részen. Másodiknál meg éreztem, h szinte éget a tekintetével.
Segítség! Nem hiányzik ez nekem...

0 megjegyzés: