BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. április 20., kedd

Hát vegyes érzelmekkel teli napom volt. Most konkrétan a félelemre és a boldogságra gondolok. Általánosságban, + ezek alfajai.
Jut eszembe, tegnap jót röhögtem Harin. x) Összevissza futkosott, és tök cuki volt. (L) Ma meg új póló volt rajta, és... hmm jól áll neki a zöld.^^"
Reggel szekrényeknél Liza mondja h Dóri mondta az anyjának, h beszóltam neki. A kis pletykás. Szal már az egész tanári kar tudja. x) De a poén, h Dóri teljesen mást mondott, mint ami történt. Nagyon szereti ő is keverni a szart. =/ Azé szarule sett... de legalább elintézte ennyivel. Nem szándékosan mondtam. Mindenféle kósza gondolat járt a fejemben, egész vasárnap délutánt és estét végigbőgtem. Még hétfőn is. Sajnálom, ez van.
Na szóval... matekon elvoltam egymagamban a gondolataimmal. Bioszon férfi nemi szerv. x"D Éneken... a Dóris ügyön gondolkoztam... és kezdtem félni. O.o Infon programozás, tesin foci(Y) Tetszett^^
Majd egy óráig elvoltam, majd elmentünk Gabyval boltba ramenért. Nem volt. -.- Majd lelátó Gabyval és Borókával. :3 Mennyit röhögtünk :3 Majd félve elmentem edzésre. Egy valamit biztosan megtanultam Dóriról: ha valakit kinéz magának, akkor annak már megvan pecsételődve a sorsa. Ennek ellenére mikor mentem le, összefutottam vele, és tök kedvesen köszönt. Néha már télleg nem tok kiigazodni rajta. Játékkal kezdtünk, mivel rájött, h sokkal jobbak vagyunk, ha játékkal kezdünk. ^^ Majd.. mi is volt utána? Na várjunk... x) Jah páros bemelegítés érintések, majd... majd bonyolultak. Majd volt olyan is, h 2-2 embert a pályán, és akkor ugye lemész, ha rontasz, ütéssel, mindennel együtt, kivéve ejtés. Na az nagyon jól ment!^^
Dóri most rengetegszer dicsért. Le is csaptunk, már csak 1 hibám van: 2 lábbal ugrok fel. A lépés is, érintés is tök jól megy... pedig labda nélkül az is megy. Még én is meglepődtem h mien jól mennek ma a lecsapások.^^ Meg az a másik is...8-szor maradtunk fönn egymás után Esztivel vagy Lilivel már nem tudom kivel a pályán, szal egyhuzamban 8 pontot szereztünk:3 Ebben mi voltunk a legjobbak.^^
Majd anyám és apám jöttek értem, volt 1 percem átöltözni lovas cuccba, és mentünk Gyémánthoz. Istenem az a ló. Gyönyörű, és hihetetlen aranyos.^^ Igaz, kicsit kiszámíthatatlan, de ahogy igényli a törődést és szeretgetést. Hihetetlen^^ Padikban volt kinn, majd mikro végeztünk vele, elmentünk etetni. Nem mehettem be istállóba, mert ugye nem akartam hajat mosni. A póni kinn legelt, tök aranyos kis kék szemei vannak és fekete fehér foltos^^ Erre kit látnak meg szemeim? Tomit. Olyan aranyosan köszönt^^
Holnap megyek lovagolni Diablot, remélem ő is ott lesz. :3
A Mester hazafele úton egész végig papolt. Ezzel nemis lenne baj, ha nem hozzám beszélt volna, mert én mindössze annyit tudtam kivenni belőle, h csikók és pálya. x)
Úgylátszik tervei vannak velem... azt akarja h lovagoljam mindkét csikót pályán, és utána majd ad alám felnőtt lovakat pályára is. Jóó lesz^^

0 megjegyzés: