BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. május 19., szerda

Ayume, úgy teletömted a fejem Kakashival, hogy kezdem nagyon megszeretni.
Rajzra nem mentem ma be, töri tézé, amit nem tudtam befejezni, kémia jóesetben írtam egy 3-as dogát, matek vagy elsőnek vagy másodiknak lettem kész:D Végre a régi formám:3 Házit meg órán megtudtuk csinálni:D Szal nuku házi^^ Föcin gondolkoztam, meg angol házit csináltam, mily meglepő. xD Angol meg szar volt... max a végén röhögtünk.
Strandröpi bajnokság... május 29., júni 26., júli 17., júli 31. Maradjunk a májusinál. 3000 a nevezési díj, azt bankszámlaszámra utalni, oké. Nincs ejtés, sem szúrás, sem háló fölött kosárral való átjátszás. Az első érintés LEHET kosár. Na bazz. Szóüval akkor ők azt hiszik hmi már profi játékosként megyünk oda. Kosár-->alkar-->lecsapás. Aham, hogyne-.- Bár tudnám kivel mehetnék... 4 lehetőség is van. 2-vel mennék legszívesebben. a viszont meg fog sértődni, ha b-vel megyek. a elüti a francba nekem, és a lecsapásai inkább felcsapások. c és d is elkerülhetetlen... hajajj. :O

0 megjegyzés: