BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. május 25., kedd

Gyors leszek, mennem kell kutyázni. Már amennyire tudok.
Matekon dögunalom, 13-ból 4 doga lett 5-ös, többi értékelhetetlen. XD Biosz tök hamar eltelt, éneken pedig egyesek filmek néztek, mások házit csináltak avgy épp aldtak, én meg írtam. :D 1 db A/4-es^^ Hiroshííí<3
Infó szar programozás. Naná h nem volt bekapcsolva az a fránya net. x"D tesi röpi, de qrva szar. 1-et vagy 2-t csaptam le, végén meg se mozdultam, értelme sem volt. Majd 2 óra lyukas, ahol Kattka, meg Gaby meg Dóri néni meg Dorka^^ Dorkával röpi. ÁúúxD Edzés vicces volt. Lilivel voltam<3 Párszor megtapsoltak, egész jól ment. Jó lecsapások^^ Majd haza, ahol nem tudom mien rokonom, de Csilla várt. xD Anyámmal ők is eljöttek megnézni, Mózival kimentünk Tóbiásra(L) Egyedül mentem, kimegyek lóval, elkezd csöpögni. Oké, megyünk, jövünk be újra csöpög, bérünk zuhog! XD
Tök jó volt csak egyedül a lóval^^
3 kör vágta, majd a 4. gyorsabb, majd az eredetileg 4 körből 5 lett, mert mondta h ha bírok menjek egy jó gyorsat, hát mentem. Anyám még itthon monta is h mester is meg apám is mondták h nagyon gyorsan megyek... Hihetetlen gyors volt az 5. kör, de tudtam tartani, és nem vitt el a ló!:D Jövünk be, elkezd nyeríteni. Mire? egy motorra!XDXD Sose hallottam még nyeríteni Mózit, pedig másfél éve ottvagyok^^" Szóval zuhogott az eső, Géza kábé 10 mp-re átjött, el is ment, Hiroshival bámultuk egymást, egyszer előttük kellett elmennenm, mert csak ott volt közlekedhető az út a pocsolyáktól. Rámnéz, kábé fél méterre voltunk egymástól. Én is rá, de olyan kifejezéstelen arcom lehetett...=( AKKORA EGY BAROM VAGYOK!!! Itt lett volna az esély, csak Géza látott volna, őt meg szarom le.
Rainbow<3
Csilla elment... Hiroshi meg... hülye vagyok. nagyon.>w<
Megyek kutyázni... bye
Mi baja van mindenkinek SP-vel? szerintem cuki^^ és jó a zenéje is. :O

0 megjegyzés: