BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. május 27., csütörtök

Van egy sz7űk fél órám, szal gyorsan írok, utána nem biztos h tudok jönni.
Biosz tézét megírtuk első órában, B voltam, szerintem jó lett^^ Remélem. Fizika unalams votl, Judittal majdnem elaludtunk!O_O már csukódott le a szemem, mikor Judit bokánrúgott.-.-" Angol... ejj. Inkább no komment. Tesi röpi, szar, de jobb mint a múltkori. Irodalom... naná h elfelejtette a kötelezőt. x) Szal valami novella... asszem Szerelem volt a címe, amúgy meg csak firkálgatás. xD Matek...huh. Alig vártam h kicsöngessenek. Majd egy óra lyukas lelátón Gabyval és Jucival. Utóbbi elmagyarázta a passzívot, talán(?) értem. Majd edzés. Ahol sokat voltam pályán, Niki, Lizi és Kattka is jöttek. Mikor nem pályán voltam, akkor labdaszedő^^ Vicces volt:3 Átöltöztünk, Dóri meglát: "Andikám, nagyon örülök, hogy végre a fejlődés útjára léptél. Remélem ez nem fog megállni." Végre? kössz XD de legalább haladok(:
Jó volt^^
Minnyá menek öltözni lovas cuccba^^ apám tervezi h elmegyünk a Műgyűjtők éjszakájára. Miért is ne? Minél később kerülök ágyba, annál jobb:D:D
Ny bye bye
Ui.: Szorítsatok h ne essek le a lóról!XD

0 megjegyzés: