BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. május 4., kedd

Na ide is eljutottam lassan:D
Szóval reggel mentem lovira, jött Szandi is, majd jött a forgatókönyv:D
Dajkamese kiment landzsozva, én közbe nyergeltem Diablot, majd 2 kör trapp, és végül mentünk ki Tóbiásra. Diablo meglepően jól ment, de az oda és vissza vezető út... kábé másodpercenként nyerített a kancákra:D Na nembaj, mindenki felkapta a fejét ránk. Jó ez így:D:D
Tóbiáson sajnos lassút kellett mennünk mert ugye csikók most mennek először lovassal vágtát. Majd bementünk, Szandi fölült Diára, Palival kaptunk pienőt, addig kimentem Harasztihoz, és elbeszélgettünk. Jó fej az a pasas, csak meg kell találni a közös hangot. x) Félvim meg az... ááá hihetetlen*.* Olyan gyönyörű és szelíd. Na jó nem áradozok továbbx) A lényeg h két hónap nuku lovaglás, Sarkadon ő volt a sztár ló, és Haraszti nagyon örül h megvette, mert hihetetlen okos ló, nagyon jól gondolkodik, és kiválóan taktikázik. Igazi sztárcsapat ment vele: Haraszti, Kese, Horpa, Füredi, +Horpa fia. xD De végülis bejött:D Lehet h vágta után eladja. De remélem nem. Na szal most tudtam legeltetni:D Maj dmünk be, máris kellett lóra ülnöm, Szandit Diablo totál lefárasztotta, majd újra Tóbiásra, immár a Gyöngyhalásszal mögöttünk:D Jó volt, ami furcsa, h itt sem lazsált a Dia, nem akart megállni, sőt semmi, nagyon jól ment. Még engedelmesebben mint az elsőnél. Viszont akkor úgy húzott, h alig tudtam tartani. X"D Aztán még elvoltunk, Diát meg is fürdettük, a végére persze én jobban vizes lettem, mint maga a ló-.-"
Na nembaj, kiálltunk napra legeni, én meg hajtottam róla a legyeket:D
Majd haza, utána doki, majd haza, majd kaja, majd tanulás, majd megint lovi.^^ Mesterrel dumáltunk, indultunk Gyémihez, erre kérdi...nem akarsz lovagolni? Úgyh fölültem a Dicsőségre. Mikro először beindítottam trappba... aszittem sétál. xD Olyan fura a trappja. Na nembaj, hamar hozzászoktam. Vágtáztam is vele. Lusta egy paci az:D Na nembaj. Furcsa volt felülről szemlélni, elvégre a Diablo testvére, viszont fölülről teljesen más. Olyan vékony a nyaka... és olyan bizalmatlanul lépkedett. x) Volt kinn még Patrik megy egy kínai keltésű csávó, kérdezték ki ez, mondom Dicsőség erre ők: Oooh hát akkor egy győztes lovon ülsz:D:D Valóban. (: Vágtáztam mellettük, erre elkezdtünk poénkodni, hogy abból mekkora röhögések lettek. Igazuk van, ők nem fognak leesni ha elmenek mellettük, max én, mert én voltam lovon, ők csak sétálgattak x) Majd haza, és végül kutyasétáltatás, kaja, majd tanulás(?), ami kábé 2 perc volt, és végül Bariközi^^
Holnap után vizsga. Segítséééég. Csütörtökön edzés. És remélem edzés után lovaglás:D:D
Holnap is. Apám nem lesz. Bár mehetnék holnap is kentrét*___*
Már csak 3 tétel van hátra, vagyis 2 és fél. + a tökéletesítés. Össze fogom keverni a költőket-.-

0 megjegyzés: