BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. május 21., péntek

Voltunk kutyát sétáltatni. Naná h elért minket az eső, és persze, h nem vittünk esernyőt. x)
Majd lovakhoz. Bementem Félvihez végre... mikor vittem be a kajáját elkezdett megbigyózni. Rúgni akart, meg minden szar. Hát kössz. Később bementem hozzá... akkor már odadugta a fejét. ^^ Szóval... majd csak lesz valahogy. Szeretem én azt a lovat...<3
Holnap Tóbiás karika Mózival, mögöttem a Diabloval a... áh a Kaszás Géza. Sosem jut eszembe h mien géza. Pedig színész, és apám gyerekkori haverja. x) Na segáz. xD
http://www.stop.hu/articles/article.php?id=668939
Ez a cikk vicces.
1: a képet apám csinálta, nem vmi redlemon! XD
2: azt mondta h rég nem látott mesteréhez ment vissza... nos ha apám a régi mestere, akkor oké, különben meg nem, mert alig 2 napja ha ismerixD
3: Azt nyilatkozta, h mikor a mester még nem látta lovagolni, azt mondta h ne induljon, mikor azonban lóra ült, már azt mondta h nyugodtan elvállalhatja! Holott pont az ellenttée volt. xD Mester aszonta h jó, menjen, de mikor látta lovon ülni, azt mondta h ez nem lesz így jó, szóval nem javasolta neki.
Már rögtön a második alkalommal leesett róla!XD Mert ugye elfáradt... de annyi esze nem volt h leüljön a nyeregbe, szóval inkább szépen eldőlt róla. xD Dia meg persze elfutott, meghajtotta a többi lovat, Papanna nagyobbik lánya is kénytelen volt leugrani a lováról Dia miatt. xD
Holnap muszáj lesz megfognom Mózit... miért félek h el fog vinni? Max leesek... oké, bármi lehet, de... na, nemtudom. Apám meg a mester pont azt mondták ma h mien szép ahogy beindul a ló vágtába. Hátulról biztonságot sugall. Hát nyeregből nagyon nem biztonságos. xD
Na nembaj.
Apám holnap fotózni akar. OjvéXD

2 megjegyzés:

Midnight÷Moon írta...

Ez annyira ismerős.. :D
"miért félek h el fog vinni? Max leesek... oké, bármi lehet, de... na, nemtudom. "
Ugyanezen gondolkozom minden terep közben :D

Kelly írta...

Én meg most már minden nap mikor kimegyek x)