BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. május 14., péntek

Mert jó szám.

És mert cuki pacik vannak benne:

Tesivel kezdtünk, valami kézilabda szerűség volt. Nem tetszett xD Média hamar elment, mert rajzoltam=) Angolon passive megint. Jajj, gyönyörűen megy, mondhatom x) Ofin megintcsak rajzoltam, miközben az AIDS-ről dumált nekünk az ofő. Jajj. Erdei suli. oda mennek Manóék is. Neeee T_____T Nem akarom. Én nem megyek!xD Matek doga. Kössz. Szép kis feladatlap, kevesebb mint negyed óra alatt kész lettem vele, úgyh nekikezdtem a szorgalminak is. Azt is befejeztem. Majd megitn unatkoztam -.- Nyelvtan média TV vagy mi a szar. Majd haza, az akkori állapotomban ez nem csoda. Borzasztóan fájt a hasam, Nospa nem segített, Aspirin talán kezd hatni.
Nem mentem edzésre. Fura. Még lenne am. belőle 11 perc...
6-ra pacik, holnap Mózi, jó lenne pályára menni vele. (L)

0 megjegyzés: