BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. május 11., kedd

Hát mit ne mondjak... jó napom volt ma.^^
Igaz, h egész napon azon örlődtem, h Nem kaptam Seltől autogrammot, de segáz.D 6-7 fele vége volt a forgatásnak, utána osztogatott. Tök aranyosan nézett ki^^ Fehér alapon piros mintás nyárias kis ruha, és fekete balerinacipő(L) Berni szerint soványO.o Na én nem tudom. x) Kaphattam volna autogrammot.-.- Na midn1, szal matek, az év hátralevő részében ismételni fogunk. H miért? Kész vagyunk az összes anyaggal, így is el van húzódva. Dórinak előtte föltűnt, h Hari túl sokszor nézett ma felénk. "Túl sokszor forgott a szembogara felénk, és állapodott meg rajtunk." H őt idézzem x) Meg info előtt is furcsán nézett rám. nyarat akarok!!!!=( Matek. Közbe kiderült, h tegnap a tanár bejött, csak Otília néni rosszul tudta, szal elküldött minket a fenébe. :D Na mind1. Szal újra algebrai egyenletek, azonosságok. Wááá O_O" Biosz tézé kiosztás. xD Ének..hát őő semmi. Info progrtamzás, kaptam 5-öst:3 Na meg plörköltem:D De a tanárt nem zavarta, a lényeg h nem zavarta. xD Tesin meg iskolakör 2. XD Zsuzsi, Lizi, Én, Judit, Kattka. XD Azért mert kihoztunk eg yröplabdát, holott NEM mondta h nem szabad, csak h jáccunk. És állítólag minden tanár be van rá zúgva h sokat röplabdáztat minket.~ Csesszék meg. Majd 2 lyukas óra, azalatt rajzoltam, majd készültem elmenni, pont akkor jött Anna, és sikerült kiborítanom. XD Végre járhat edzésre a bokája miatt:3 *Lady Gaga Telephone megy a Viván OwO* Majd lelátó vissza és pingpong:D Majd edzés... Dórinak új haja van. Nem csoda h nem ismertem meg hétfőn a másodikon!O-O De tök jól áll neki:3 Mivel nagy meleg volt ugyebár, nem igazán foglalkozott azzal h most akkor vonalazás, taposás, hajlítások meg midnen szar. Szal háromnegyed óra alatt végeztünk edzéssel, utána játék szintén ennyi ideig. ^^ Lizi kedden nem jön, Lilivel szoktam lenni, de ő beteg volt szal a nem tudom milyen Dórival voltam:D 42 edzéses van, ebből 9 Dóri-.-" És csak 2 Andi. x) 2 Kata. *Fight for this love. loveeee^^* Na és még sorolhatnánk. Cspaatválasztás is volt, és tök jó mert hamar beválasztottak. Ezen igencsak meglepődtem, mert azér tmégiscsak 8.-os vagyok, és csak 9-től lehet ide járni, és mindössze egy kilencedikes csaj van csak. XD Tök jóó=) Meg Dóri rajtam mutattatta be az alkar érintés helyességét. XDD Aszittem el fogom szúrni, ahogy mindenki figyel, de nem. Bár éles helyzetben is ilyen jól menne, mint ienkor. -.- Olyan is volt h egyvalaki kosár 3-ason, másik pedig röpi 3-ason túloldalt, és akkor kosár 3-as kosárral át, másik alkarral följácca magának, amjd át kosárral, kosár 3-as ugyanígy. Az viszobnt mégjobb volt mikor kosár 3-as ugyanígy, röpi 3-as meg rögtön ki kellett szúrja.:D:D Az tetszett^^ Na igen, ott nem lehet nem guggolva labdát elérni. xD Nem is csaptunk le...=( Játék az meg az elején csapnivalóan ment, majd elment az egyik Dóri, kis idő múlva beállt za edző Dóri. Aki megjegyzem egész edzés közben egy felmosóronggyal törölgette a parkettát, miután egy mentés után sikeresen lespárgázott. XD Csoda h nem estem hátra. iylenkor mindig azt csinálom. Persze kifényesítették a film miatt a padlót... a mi hátrányukra. A k*rva annyukba. XD Na szal mikor játék volt tökre belejöttünk, és ááá olyan jó volt^^ 4 után tizenvalahány perccel szabadultubk el csak, mert 4 előtt 5 perccel Dóri kijelentette h addig senki nem megy el, míg ezt a játszmát le nem jáccuk. Akkor tartottunk kábé 17-16-nál. Oké, játszunk. És na persze h mikor valaki kap pontot, a másik csapat rögtön fölhozza. Szal elmentünk így 24-ről 28-raXD Végül mi nyertük. A fene vigye el azt a szabályt h 2 pont különbség kell legyenXD Na segáz, edzés nagyon jó volt. Viszont a térdem...félek. Nagyon meg fogom szívni ezzel, érzem. Le se tudok guggolni nagyon ha esetleg mentenem kéne, mert ugye már annyira fáj. B+. Valameddig csakkibírom.
Majd haza, ahol kinn ültünk a teraszon és ott ettünk*.* Apám végre kirakta az asztalt és a székeket:3 Végeztünk, el kezd zuhogni. XD Eléggé késésben voltunk, d enembaj. XD Nem lovagoltam, annyira fájt a térdem. Megetettünk, Apám Gyémit i sellátta, Sanyibácsi meg szombatra beígérte nekem Mózit, meg valószínűleg Diabloval vezetni fogunk pályán csikót.
Diablo gazdája mikro először vezette, le is esett róla. Ne tanult belőle. Fel is jelentették, Dia nekiment eg ymásik lónak, aki meg akorlátnak, és az ina is kijött. Hát megkapta a drága gazdi. Hiába próbálták lebeszélni róla... 100 kiló az mégiscsak 100 kiló. Ő tudja. A saját lovát teszi tönkre, mi meg csak nézni tudjuk.
Túl sok akácot ettem.
De rég írtam már ilyen hosszú posztot. O.o

0 megjegyzés: