BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. május 22., szombat

Dia ma megint elhagyta a lovasát. x) Géza bá...csit... n ajó ki kéne találni neki vmi normális nevet x) Na jó, legyen Géza bá. :D Szóval én voltam elöl Mózival, aki végig pipiskedte az egész utat Tóbiásig. Oké, 2 kör trapp, harmad kör séta, majd vágta. Mentünk kábé 1 és háromnegyed-2 kört, erre hallom h kiabálnak mögöttem, és a szemem sarkából látom, ahogy Géza bá lefordul a lóról...O_O Megint elfáradt, feltehetőleg próbálta magát visszahúzni magát nyeregbe, jobb oldalról, ezért Dia bement a füves részre, lovasa meg szépen ledőlt róla. X"DD Mózi megállt, hamarosan a Kókacsi is Palival, erre Dia elkezd farolni... na bazz. Erre elhajtották tőlünk, ő meg szépen világgászaladt. xD Bement Gézához az egyik padikba Ribárszkiéknál, ahol épp egy csikót törtek be futószáron, Gézával a hátán. x) Majd Horpa fölült rá... utána én még vagy fél óráig kinn kellett sétáljak. -.-" Na nembaj. Jó volt, Mózit tudtam fogni, bár a kesztyűm tiszta kék lett, mert másik szárat voltam kénytelen rakni, ami 1: fogott 2: ragadt 3: összekócolódott a ló haja miatta 4: nem tudtam összébbhúzni, mikor akartam. Na nembaj, jó volt. Mózi nem indult be, visszafele úton viszont megint jó kedvében volt...-.-
Hihetetlen. Most volt harmadjára Géza bá, ebből 2-szer le is esett. XD Szerencse h nem kerülnek be aképek a sajtóba. XD na mind1, majd hozok 2 képet mikor 3-an vagyunk kinn:3
Na byeee
Jah és 18-an voltunk ma annál az egy istállónál, + még azok az emberek akik csak egy ki ideig voltak ott...XD Dolcsi lábát újrakötözték. Kábé háromnegyed óráig a két lábával szórakoztak szegénynek... olyan aranyos az a ló(L)<3
Nincs kedvem most délután menni, de Hiroshi miatt megyek. Napok óta nem láttam. O_O

0 megjegyzés: