BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. május 12., szerda

Rajz mily eglepő, épültet rajzoltunk, töri további vérengzések, előtte vicces volt a szünet xD Kémia Norbi felelt, tetszett az óra. Végre normális kémia óra. Ez a tanár megszerettette velem a kémiát. Matekon algebra. -.-"""" 11-es feladat... persze csillagos... egetlenegy egyenlet nekem 5 és fél sorba fért csak ki!!XDXD föcin mangát rajzoltam és gondolkoztam. angolon meg...júúújXD aennyit röhögtünk. rögtön az elején late ige. azt meg h? jah h létige!XDjólvan. ~XD majd haza, apámmaé szokás szerint összevesztem. xD próbáltam tanulni, teljesen leszívta az agyam, úgyh aludtam egyet. majd utána fizikáztam. félek h fog sikerülni. jövőre tuti nem első padba ülök!XD
nem mentem ki lovira. most nincs is kedvem.
holnap edzés. csak az előtte lévő 6 órát éljem túl... utána már sima ügy.

0 megjegyzés: