BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. május 5., szerda

Hát ma jó volt. :D De nagyon. ^^
Kimentem, rögtön nyergeltünk, és mentünk ki pályáraaaa ^^:D:D Először megint a Dajkamesét vezettem, akkor Dia nagyon jól ment, egyáltalán nem húzott. Majd második latnál gyöngyhalásszl, a kicsi megállt, szabályosan lecövekelt, így elé kellett trappoljak, után ameg za enyém nem akart elindulni. X) De végül megoldottam ostor nélkül:D:D Utána... na ott meg nagyon beindult, alig tudtam tartani, de a végén már nem is tartottam, engedtem menni ahogy akart, mentünk egy jó kis vadászt. És Pali is tartotta az iramot a kicsivel, úgyh... áá de jó volt. Végre pálya.^^
Tavaly májusban voltam először Diabloval, ma meg megint csak vele, 2szer is:D:D Olyan jóó volt:3
Dia meglett ostorozva, mert nem akart menni Szandinak x) Elvoltam vele a padikban, fölültem a fölső korlátra, ő meg végig a közelemben volt, és sokszor odajött hízelkedni hozzám. =) Úgy szeretem. ^^
Holnap vizsga. Max átnézem, nem fogom tovább nyúzni. Lesz,a hogy lesz.
Lehet, h utána kimenek még lovagolni, majd vissza suliba edzésre, majd valszeg megint elmenek egyet lovagolni. Lehet h ma is megyek még... vagy ne menjek...? Gyémihez tuti megyek, de lovagoljak? Na, majd eldöntöm. :D

0 megjegyzés: