BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. május 20., csütörtök

Biosz unalmas, 1 hét múlva tézé. Fizika tézém 4es lett^^ Rosszabbra számítottam, nagyon féltem tőle. Angolon megint röhögtünk, holnap doga. x( Tesin 2 iskolakör, én kéziztem, jól ment:3 Irodalmon Marcit vizsgáztattuk. Én 4-est adtam volna neki, de hát ők tudják... Matekon meg algebra... holnap doga.
Utána egy óra Henivel meg egyik bnőjével, akit nem tudom h hívnak. xD Sayukit sikeresen levadásztam:3 Gaby meg engem. xO Majd edzés, ami nagyon jó volt. Dórival együtt 18-an voltunk, majd a végén a Dani és a Kárló is beálltak. xD Ma megint nagyon jól mentek a lecsapások, sőt a blokkok is! Danit nem is egyszer leblokkoltam!^^ Többiekkel is ment:3 Majd a végén mikor mi forogtunk le a másik pályához, Dani és Kárló Lizi és ellenem akartak játszani... jó volt! Azt hittem jobbak, vagy mi fejlődtünk sokat!:D Nem is olyan rossz fej az a Dani... Irtó jó edzés volt, tök sokszor megtapsoltak^^ Na menek öltözni Dzsungel könyvére, by!

0 megjegyzés: