BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. május 2., vasárnap

Hülye, hülye, hülye, hülye vagyok. Egy BAKA!>.<
Csavarogtam ma, ahelyett h tanultam volna.
Reggel negyed 9kor lovira, ahol végül Gézával dumáltunbk, meg lovaglás lett.
Majd haza, ahol fürödtem, majd mentünk ki Kincsem Parkba. Géza mikor meglátott, egy szamárfül jelet mutatott, én csak inkább visszamosolyogtam rá. xD Megnéztük a 2. futamot. Aula és Dicsőség is benne voltak, Dicsőség első lett, Aula pedig 3. Úgyh, h Dicsőség rosszul ugrott ki a startgépből, és vagy 6 hosszal lemaradva, az uccsó 600 méterben hozta föl magát, és akkor is 4 hosszal nyert, majd Kim Possible, végül Aula. Apám naná h megmondta a hármas befutót, ha keverve fogadunk 40 ezret is nyerhettünk volna. De persze h 4-est és 5-st játszottuk helyre is, meg befutóra is oda-vissza. -.- Majd haza temetőbe, előtte Mekinél megállni, majd vissza Kincsem Parkba, előtte Tescoba olasz kapucsínó és ajándék anyámnak, majd végre odaértünk. Volt még egy futam Móziig, ki ült lovon Brisbainen? Hiroshii(L) Láttam Andriskát is:3 3. lett, háromnegyed fejhosszal lemaradva az elsőtől. x) Szoros verseny volt. Majd mózi, akit a Kozma lovagolt, mint Dicsőséget is, de elszarta. Eleve rosszul ugrott ki a startgépből, de vagy 7 hosszal le volt maradva utolsóként. Nem tudom mi volt vele, reggel is szétvetette az energia. Haza fele jövet kiket látunk? Petráékat. Oké, hogy utolsó lett a lova, de azért igazán lemehetett volna hozzá, hogy legalább megsimogassa verseny után. Nem a ló hibája, hanem a sofőré, könyörgöm! Pont ma beszéltük Törpével, hogy ha anno megnyerte volna a Hunyady díjat tavaly, ahol 3. lett, akkor nem mehetett volna a novemberiben, ahol nyert, hanem csak első osztályú kategóriában. Így utólag visszagondolva jobb lett így.
Megtudtam Hiroshi vezetéknevét, és hogy hol lakik. Ravasz trükkök x) Ő erről nem is tud, na nembaj=)
De akkoris... milyen szemétség ez már. Havonta egyszer eljön a lovához, előtt emeg a zsokénak beszél h mit hogy csináljon. B+ "Ostorozzad azt a lovat, azért van az ostor, ne hagyjad!" Hülye is picsa. Állatorvos..chö, inkább a vágóhídra kéne mennie -.-
Na mind1, majd haza, anyámat felköszöntöttem, majd kutyasétáltatás, előtte irodalom tanulás, amivel nem sokra jutottam. Félvim végre hazaérkezett, állkítólag nagyon fáradt. Nem csodálom, 2 nap alatt 3 futam,. mindet megnyerte, ezzel 2 és fél milliót hozott Sarkadnak, + nem kell nevezési díjat fizetni a Vágtára. Szép volt=)
Tomi elment Németh Sanyihoz, Hiroshi viszont maradt fönn^^
Bár láthatnám holnap is.(L)
Ui.: Fáj a napszemüvegtől a fejem, egész nap az volt rajtam-.-

0 megjegyzés: