BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. május 27., csütörtök

Voltunk kinn lovin, Mózival Tóbiáson, Pali is jött, ő mögöttünk a kókacsival. alias gyöngyhalász. x) és tök jó volt*.* olyan gyorsat mentünk, mint amilyet galopp versenyben szoktak. szóval a leggyorsabb, amire a ló képes. a csikó is viszonylag elég jól tudta tartani, az elején pláne, aztán mikor begyorsítottam, ott már lemaradt... de meglepően jól bírta:D
Anyám is kinn volt, bodzáért.


Közbe egy Indiana Evans. ^^
Mesterrel beszélgettek, és mondta, hogy jobban lovagolok, mint a Pali. Mert h én állok a nyeregben teljesen, míg ő mitnha tartózkodna, ülve. Szal jól csináltam, így kell iylen gyors tempóban lovagolni.
Ajj ez úgy felhozta a kedvem:3
Hiroshi is volt. Előttünk mentek el kábé 1 perccel, ő vezetett nem az apja. *Perverz gondolatok*
Egyszer átjött, rögtön bementem istállóba, mert kinn voltam, előttem kábé negyed méterre ment el, és... és furcsa volt. Ránéztm, ő is rám, de... nem bírta egyikőnk sem tartani a pillantást. Oké, bemegyek, erre Mester mondja h hozzam, be Mózit padikból. -.- Utána még néztük egymást meg minden, de...
Mikor emntek el, is őt bámultam, hátranézett, pont rám. Megint hosszú bambulászás. Majd ő is végül beszállt. Apja bement golyóba vmiért, én meg csak lestem. x) Olyan aranyos...
Nem tudom mit szeretek benne...de nem tudok ellene tenni.

0 megjegyzés: