BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. május 26., szerda

Nincs kedvem írni. De azért is.
Kompetencia mérés volt avagy impotencia mérés.X"D 4-szer 45 perc. Qrva jó. Majd haza, utána szemészet, 2 és fél óra dekkolás, közbe fagyi apámmal, ahol is összevesztünk, nem újdonság. ~ Kiderült h már elhagyhatom a szemüveget, fél év múlva visszamegyek, nem szabad mutasson semmit. Jobbra nem is mutatott semmit, balra viszont megmaradt a 0.5 de nem tudta rám erőszakolni, jobban láttam az üveg nélkül. Majd haza egy gyors kajára, (szemészeten Ábel a rengetegetben olvasás. a fenéket fogom kiolvasni.) Majd mentem lovagolni. pont nem ért el az eső. Megint. :P 2 kör lassú, 2 kör gyors, 1 kör lassú. Odafele találkozás Géza bával. Oké, felvételre ment, majd lehet h délután fog járni. Apám szerint gyorsabban mentem mint tegnap, pedig ma még próbáltam is fogni. És ment is^^ Mózika olyan aranyos^^ Majd megetettem egyedül, Mózi ki padikba, ahol nem feküdt le, hanem 5 másodpercenként nyerített egy kancára.-.- Oké. Hiroshiékat láttam, de kevés ideig... elhúzott az apja előtt, míg én tóbiáson voltam. =(
Holnap edzés. Erről jut eszembe Dóri tegnap kiugrasztotta a lábát. Mindeannyian aggódtunk érte, ha 10-szer nem mondta el h játszunk, akkor sehányszor... mi meg csak álltunk, és néztünk. xD Pár perc múlva már jó is volt a jégtől. Állítólag minden edzésén kimegy. Meg tök büöszek ránk, nem gondolta volna h ennyire lesz kedve velünk játszani, és h ennyit fogunk fejlődni. Büszke ránk. =) Am. meg kezdem megutálni... oké aranyos...előtted. De a hátad mögött... mindenkit kibeszél, edzésen is nyilvánosan odamegy valakihez, és a fülébe súg valamit. Tegnap is Zsófiékhoz odament, meg Annához, Zsófi meghallotta, rögtön elkezdett hangosan nevetni. Oké, mondjuk nem felénk nézett, de... szarul esik az ilyen. Utána mindenki egy ideig el volt ezzel magában, ez volt az a pont, ahol mindenki leblokkolt, és senki nem vette a fáradtságot h beleérjen a labdába.

0 megjegyzés: